Napisano 5 Maj 201410 l Cześć, szukam sposobu na animację koszuli (takie jak od garnituru) zapiętej na guziki (czyli czyli pierwsza warstwa + druga warstwa z dziura + guzik z nitką). próbowałem na różne sposoby z ciałem sztywnym, z ciałem miękkim, z "ubraniem" (czyli symulowałem guzik przez ubranie), nawet szukałem sposobu "spięcia" wierzchołków na sztywno do siebie (ale nie znalazłem). Czy ma ktoś jakiś pomysł? Chodzi oczywiście o standardowy system cloth w blenderze 2.70a. Pozdrawiam.
Napisano 5 Maj 201410 l http://szczuro.com/files/max3d/koszula.zip - po bokach, cloth pinning przez vertex grupę "Group" - zszywane na guzikach przez Cloth sewing springs - guziki dołaczone za pomocą vetex parent Edytowane 6 Maj 201410 l przez szczuro
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto