MRGoodCAT Napisano 12 Maj 2014 Napisano 12 Maj 2014 (edytowane) Praca w trakcie tworzenia... Edytowane 20 Maj 2014 przez MRGoodCAT
MRGoodCAT Napisano 20 Maj 2014 Autor Napisano 20 Maj 2014 (edytowane) Kolejny. Z góry przepraszam że tak się bawię a nie wrzucam wszystkiego razem. Chcę zachowań chronologię. - - - Połączono posty - - - Jeżeli chodzi o opis zamieszczę przy ostatecznej wersji. - - - Połączono posty - - - Eh... Prawie połowa... Prawie... - - - Połączono posty - - - To będzie nr 5... - - - Połączono posty - - - Nr 6 - tuż przed nałożeniem barw... Edytowane 20 Maj 2014 przez MRGoodCAT
MRGoodCAT Napisano 20 Maj 2014 Autor Napisano 20 Maj 2014 A tak prezentuje się moja postać w stroju 'zwykłym' i 'bitewnym'.
MRGoodCAT Napisano 20 Maj 2014 Autor Napisano 20 Maj 2014 (edytowane) Kolejna odsłona przedstawia umiejętności/moce postaci. Należą do nich: - Sowie oko (nr 002) - zdolność poprawiająca widoczność w nocy. - Bitewny płacz (nr 003) - zdolność zbliżona "działaniem" do berserkerów tj. wzrost siły, szybkości, reakcji, odporności na ból jednak bez negatywnego działania tj. utraty świadomości, powodując iż postać jest jeszcze bardziej zabójcza. - Żniwa dusz (nr 001) - zdolność pozwalająca na wysysanie dusz żywych istot w promieniu od kilku do kilkunastu metrów. Rzekomo skumulowana energia dusz może posłużyć do regeneracji sił witalnych, leczenia, a przy osobach bardziej wprawionych w sztuce zaklęć i magii (czarowników, czarnoksiężników, znachorów, paladynów, nekromantów itp.) nawet do stosowania czarnej magii (kreacja materii, bestii, przyzywanie demonów, rzucanie czarów) czy wskrzeszania zmarłych (niestety pozbawionych dusz). DOMYSŁEM JEST, że ujemnym skutkiem nadużywania tej mocy jest negatywny wpływ na umysł "rzucającego", a w skrajnych przypadkach (niestety bardzo częstych wśród osób z tą zdolnością) "przejście na drugą stronę" czyli stanie się upiorem. Szansa na pomoc takiej osobie jest zazwyczaj znikoma, a w większości przypadków niemożliwa. Jest to zdolność wrodzona - wszelkie próby jej nabycia skutkowały śmiercią (te opisane w księgach). Posiadaczy tej zdolności jest bardzo niewiele toteż do końca nie wiadomo na jakich warunkach odbywa się aktywacja tej mocy i jak wpływa w rzeczywistości na jej posiadacza, a i nikt z własnej i nieprzymuszonej woli nie zgłosi posiadania takiej zdolności w najbliższej gildii magów, magistracie czy siedzibie zakonu - w pierwszym czekają nieludzkie eksperymenty, w drugim śmierć, a w trzecim wpierw nieludzkie tortury, a dopiero potem śmierć. Póki co najskuteczniejszymi sposobami obrony są nasycone talizmany (zdaniem niektórych "uczonych") - osobiście polecam dwie metody - uciekać lub szybko ubić :D. Wybór pozostawiam Wam. Edytowane 23 Maj 2014 przez MRGoodCAT
MRGoodCAT Napisano 20 Maj 2014 Autor Napisano 20 Maj 2014 (edytowane) Historia postaci: Kella ‘Krwawa Pani’ Urodzona na południu Królestwa Rothanu (jeszcze wtedy Wielkiego). Uprowadzona przez wyznawców kultu ‘Krwawej Pani’, przeznaczona na ofiarę. Kiedy najwyżsi kapłani zorientowali się jaką umiejętnością obdarzona jest dziewczyna – została przeznaczona na kapłankę. Tam też nabyła zdolność ‘Sowiego Oka’. Po rozgromieniu rebelii przez Zakon Vissa zbiegła na wyspę Królestwa Fehrr. Tam zaciągnęła się do nowo formowanego oddziału najemników – Edgyra – pierwszego oddziału zabójców bitewnych, który został poddany mutacjom mającym na celu stworzenie ‘idealnych’ wojowników. Poddano ją mutacji. Zyskała umiejętność ‘Bitewnego Płaczu’. Wraz z oddziałem Edgyra udała się na służbę do Cesarstwa Lotherien gdzie jej oddział okrył się nieludzkimi działaniami w wojnie pięcioletniej z Cesarstwem Północy, a ją samą zaczęto określać mianem (o ironio) ‘Krwawej Pani’. Na rozkaz Cesarza Południa udała się na północ w celu umożliwienia objęcia tronu przez brata ówczesnego cesarza. Rozkaz wykonała – choć część osób uważa, że zbyt dosłownie wzięła do siebie niektóre punkty tegoż polecenia – „wycinając” całą rodzinę cesarską w pień, a przynajmniej tych, którzy mieli takowe szczęście (prócz przyszłego następcy). Po działaniach na północy „usunęła się” w cień. Mając dwadzieścia osiem lat stała się najskuteczniejszym zabójcą, a tym samym najlepiej opłacanym. Bezwzględna, przebiegła, opanowana i nieprzebierająca w środkach aby osiągnąć cel. Poniżej w załączniku znajduje się ostateczna wersja. PS. Historia może się wydać przydługawa, ale jak coś mnie wkręca (jak w tym przypadku) to na całego ;). Edytowane 20 Maj 2014 przez MRGoodCAT
MRGoodCAT Napisano 21 Maj 2014 Autor Napisano 21 Maj 2014 (edytowane) Żeby nie było, że postać stworzona przeze mnie jest jakaś brutalna... ;) Mały bonusik (coś co internet lubi najbardziej - KŁOTECEK :D) PS. Wyraz "KŁOTECEK" został zamieszczony specjalnie, gdyby ktoś miał jakieś zarzuty błędu w pisowni. :p PS.2 I tak, "KŁOTECEK" to koteczek ergo kot (tak dla pewności wyjaśniam - jak to się mówi - "łopatologicznie", gdyby przypadkiem ktoś, nie załapał - wiecie, różnie bywa w dzisiejszych czasach) :p UWAGA! Praca zamieszczona w załączniku tego postu (tj. Concept_02.jpg) nie jest pracą konkursową. Edytowane 22 Maj 2014 przez MRGoodCAT
MRGoodCAT Napisano 23 Maj 2014 Autor Napisano 23 Maj 2014 (edytowane) I ostatni wpis przed zakończeniem konkursu (choć praca jest tylko konceptem - znaczy bonusik). Praca niby w porządku ale coś nie gra :confused:. Odkąd pamiętam zawsze chciałem uzyskać "lekkość", swobodę i swego rodzaju niedbałość, która powoduje iż rysunek "żyje". Nie jestem pewien czy chodź trochę zahaczyłem o ten "styl", ale czekam na komentarze i sugestie. :) PS.Jeżeli ktoś jest zainteresowany opisem to nastąpiły zmiany w poście ze zdolnościami (miłego czytania). ;) UWAGA! Praca zamieszczona w załączniku tego postu (tj. Concept_03.jpg) nie jest pracą konkursową. Edytowane 23 Maj 2014 przez MRGoodCAT
MRGoodCAT Napisano 23 Maj 2014 Autor Napisano 23 Maj 2014 (edytowane) Jeszcze raz umieszczam wersję ostateczną i historię postaci, żeby potem nie było problemów. Historia postaci: Kella ‘Krwawa Pani’ Urodzona na południu Królestwa Rothanu (jeszcze wtedy Wielkiego). Uprowadzona przez wyznawców kultu ‘Krwawej Pani’, przeznaczona na ofiarę. Kiedy najwyżsi kapłani zorientowali się jaką umiejętnością obdarzona jest dziewczyna – została przeznaczona na kapłankę. Tam też nabyła zdolność ‘Sowiego Oka’. Po rozgromieniu rebelii przez Zakon Vissa zbiegła na wyspę Królestwa Fehrr. Tam zaciągnęła się do nowo formowanego oddziału najemników – Edgyra – pierwszego oddziału zabójców bitewnych, który został poddany mutacjom mającym na celu stworzenie ‘idealnych’ wojowników. Poddano ją mutacji. Zyskała umiejętność ‘Bitewnego Płaczu’. Wraz z oddziałem Edgyra udała się na służbę do Cesarstwa Lotherien gdzie jej oddział okrył się nieludzkimi działaniami w wojnie pięcioletniej z Cesarstwem Północy, a ją samą zaczęto określać mianem (o ironio) ‘Krwawej Pani’. Na rozkaz Cesarza Południa udała się na północ w celu umożliwienia objęcia tronu przez brata ówczesnego cesarza. Rozkaz wykonała – choć część osób uważa, że zbyt dosłownie wzięła do siebie niektóre punkty tegoż polecenia – „wycinając” całą rodzinę cesarską w pień, a przynajmniej tych, którzy mieli takowe szczęście (prócz przyszłego następcy). Po działaniach na północy „usunęła się” w cień. Mając dwadzieścia osiem lat stała się najskuteczniejszym zabójcą, a tym samym najlepiej opłacanym. Bezwzględna, przebiegła, opanowana i nieprzebierająca w środkach aby osiągnąć cel. UWAGA! Poniżej w załączniku znajduje się ostateczna wersja. Edytowane 23 Maj 2014 przez MRGoodCAT
Rekomendowane odpowiedzi