koen Napisano 22 Maj 2014 Napisano 22 Maj 2014 Witam mam taka sytuacje. Mam bardzo duzy model projektowanego terenu jako editable poly, skladajacy sie z ponad 500 000 poligonow, i potrzebuje uzyskac jego plaski obrys patrzac na niego w rzucie , czyli z góry. Dodam ze zaznaczajac border niestety zaznacza się obrys tylko jednego poligonu - to eksport z cada a w cadzie bylo to jako siatka trójkątów i kazdy trojkąt osobnym obiektem stad w maxie mimo zweldowania kazdy trojkat ma osobny border.. macie pomysl jak to zrobic? do glowy przychodzi mi oczywiscie zwykle obrysowanie w cadzie ale zakmie to z pare dni przy takiej ilosci poligonow a chcialbym to szybko jakos zalatwic by uzyskac obrys, zarowno zewnetrzny jak i "dziur" w modelu w rzucie. ponizej screen jak wyglada model (a raczej jego maly fragment)
deshu Napisano 22 Maj 2014 Napisano 22 Maj 2014 Na serio miałeś na myśli, że każdy trójkąt jest osobnym obiektem, czy chodziło ci o osobny element? Jeżeli ten model ma grubość, Spline -> Section pozwoli ci na zrobienie przekroju poprzecznego. Obrysowanie byłoby jednak prawdopodobnie najrozważniejsze, i o ile to co pokazałeś to cały model, to nie powinno to zająć paru dni:)
koen Napisano 23 Maj 2014 Autor Napisano 23 Maj 2014 W ogóle nie dokladnie przeczytałeś mojego posta, obiekt to chodzilo o cada, napisalem tez ze wskazany obrazek to tylko maly fragment -jakis 1 % calosci. I nie chodzi mi o przekroj poprzeczny a o rzut i sam obrys w tym rzucie widoczny.... nie wiem moze jakos conform na planea i potem cos?? Wysłane z mojego GT-N5120 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się