Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam mam taka sytuacje.

Mam bardzo duzy model projektowanego terenu jako editable poly, skladajacy sie z ponad 500 000 poligonow, i potrzebuje uzyskac jego plaski obrys patrzac na niego w rzucie , czyli z góry. Dodam ze zaznaczajac border niestety zaznacza się obrys tylko jednego poligonu - to eksport z cada a w cadzie bylo to jako siatka trójkątów i kazdy trojkąt osobnym obiektem stad w maxie mimo zweldowania kazdy trojkat ma osobny border.. macie pomysl jak to zrobic? do glowy przychodzi mi oczywiscie zwykle obrysowanie w cadzie ale zakmie to z pare dni przy takiej ilosci poligonow a chcialbym to szybko jakos zalatwic by uzyskac obrys, zarowno zewnetrzny jak i "dziur" w modelu w rzucie.

 

ponizej screen jak wyglada model (a raczej jego maly fragment)

 

 

b6b49acee9cb.png

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 923
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Na serio miałeś na myśli, że każdy trójkąt jest osobnym obiektem, czy chodziło ci o osobny element?

 

Jeżeli ten model ma grubość, Spline -> Section pozwoli ci na zrobienie przekroju poprzecznego.

 

Obrysowanie byłoby jednak prawdopodobnie najrozważniejsze, i o ile to co pokazałeś to cały model, to nie powinno to zająć paru dni:)

Napisano
  • Autor

W ogóle nie dokladnie przeczytałeś mojego posta, obiekt to chodzilo o cada, napisalem tez ze wskazany obrazek to tylko maly fragment -jakis 1 % calosci. I nie chodzi mi o przekroj poprzeczny a o rzut i sam obrys w tym rzucie widoczny.... nie wiem moze jakos conform na planea i potem cos??

 

Wysłane z mojego GT-N5120 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności