NecrosiS Napisano 28 Maj 2014 Share Napisano 28 Maj 2014 (edytowane) Witam Chciałbym sie z wami podzielić wynikiem mojego starcia z photogrammetrią. Skanowane domowymi sposobami - lustrzanka i obiekt czyli figurka Lickera z RE2 (dawno temu nabyta na AliensGroup) Retopologia i UV robione w 3D-Coat i Maya Wynik skanowania nie był poprawiany w żaden sposób stad dziwne artefakty pod pachami np. Pozdrawiam. Edytowane 28 Maj 2014 przez NecrosiS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mueza Napisano 2 Lipiec 2014 Share Napisano 2 Lipiec 2014 Hej, czy mógłbyś opowiedzieć trochę o sposobie robienia zdjęć? Bo muszę powiedzieć że efekt jest imponujący. Czy ustawiałeś jakieś markery wokół tej postaci? Na jakim tle robiłeś zdjęcia i przy jakim oświetleniu? Ile zdjęć jest potrzebnych do tak dobrego efektu? Przepraszam za ilość pytań ale w zeszłym roku wraz ze znajomymi bawiliśmy się w coś takiego i nie uzyskaliśmy nawet zadowalających efektów, a próbowaliśmy już chyba wszystkiego. Wtedy używaliśmy softu Autodesku- 123D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NecrosiS Napisano 15 Lipiec 2014 Autor Share Napisano 15 Lipiec 2014 Fotek okolo 100 Oswietlenie jak najbardziej ambientowe. Wszelkie światła rzucające cien nie mile widziane. Tlo okazalo sie nie istotne bo focus byl na obiekt wiec tlo bylo zblurowane Autodesk 123D srednio sie do tego nadaje. Tez uzyskiwalem kiepski efekt na nim wiec zmienilem soft. Zbadaj ten artykul : http://www.theastronauts.com/2014/03/visual-revolution-vanishing-ethan-carter/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi