Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Poszukuję osoby, która dołączyłaby do naszego zespołu i wspomogła tworzenie modeli / scen na potrzeby naszych produkcji. Praca stała na miejscu w Białymstoku.

 

Wymagania:

- Dobra/bardzo dobra znajomości programu 3ds Max + V-Ray.

- Modelowanie z zachowaniem czystej topologii, głównie rzeczy nieorganicznych.

- Umiejętność teksturowania i tworzenia shaderów pod V-Ray'a.

- Photoshop na poziomie potrzebnym do edytowania/tworzenia tekstur.

- Dobre oko do proporcji i detalu.

- Język angielski na poziomie B1+.

 

Na plus przemawia:

- Dobre oko do kolorów i postprodukcji.

- Podstawy compositingu w AE / Nuke. W tym pluginów typu Lenscare, RSMB, Looks.

- Umiejętność animacji nieorganicznej, podstawy rigowania.

- Podstawy MaxScript / Python.

- Masa dobrego humoru.

 

Oferuję:

- Przyjemne środowisko pracy.

- Praca od 9-17. Brak nadgodzin.

- Możliwość rozwoju i pracy przy bardzo zróżnicowanej tematyce. Brak monotonii.

- 3-miesięczny okres próbny płatny 2500-3000 zł (w przypadku doświadczenia do 2 lat). Po okresie próbnym albo przy większym doświadczeniu płaca adekwatna do umiejętności/szybkości.

 

Zainteresowane osoby proszę o przesyłanie portfolio / showreelu + CV na adres [email protected] wraz z informacją o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych:

 

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)"

 

Pozdrawiam,

 

Tomek

  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności