Napisano 4 Czerwiec 201410 l Witam krotko i na temat :D Dostalem temat od promotora "Techniki wizualizacji za pomocą 3Ds Max" Jak myslicie na czym sie skupic o czym pisac co wazne a co nie? bede wdzieczny za kazde madre slowo bo w pisaniu niestety czegokolwiek jestem lewy :D Dzieki z gory za wszelkie pomysly i sugestie :D
Napisano 4 Czerwiec 201410 l rada nr.1 Sam wybierz temat. najlepiej taki na którym się znasz i który cię interesuje. Na koniec znajdź odpowiedniego promotora.
Napisano 4 Czerwiec 201410 l Autor 3dsmax jak najbardziej mnie interesuje czy sie znam czy nie to nie mi oceniac ale chwile juz w tym siedze, chodzi o to ze nie pisze sie na codzien pracy licencjackiej a niektozy maja to juz za soba i mogli by sie podzielic swoim doswiadczeniem na co zwracac uwage co jest istotne a co nie oprocz tego jestem niestety slaby w sklecaniu sensownych zdan wiec chcialem posluchac madrzejszych ludzi co maja juz to za soba i mogli by pomoc. Tworzenie w maksie to jedno a pisanie pracy to co innego. A za promotora mam Andrzeja Glowackiego ( http://pl.wikipedia.org/wiki/Andrzej_G%C5%82owacki_(designer) ) takze chyba nie mam co narzekac.
Napisano 4 Czerwiec 201410 l hm.. wydaje mi się, że ciężko będzie Ci coś poradzić na tym etapie. Temat twojej pracy jest wg. mnie turbo szeroki i pierwsze co powinieneś zrobić to właśnie ustalić z promotorem zakres pracy i zrobić jakiś roboczy przynajmniej konspekt, który będziesz rozbudowywać z czasem. A co do promotora. czy ten pan robi coś w 3d?
Napisano 5 Czerwiec 201410 l Autor Dzisiaj jade sie z nim spotkac i pewnie sprobuje zmienic temat na chociazby "Wizualizacja za pomoca 3DsMax + V-Ray" czy "Wizualizacja za pomoca 3DsMax + V-Ray na przykladzie (i tu jakis model). I wtedy poprostu opisalbym kolejne etapy pracy na podstawie jakiegos modelu i rendering. Wydaje mi sie ze by bylo duzo latwiej i sensowaniej wtedy to ogarnac. A czy pan robi w czyde to chyba kiedys robil, bo mi pokazywal wizke jakiegos domu ktory zaprojektowal i wybudowali w usa no chyba ze on stal i drygowal a jakies lemingi robily za niego za czyde. :D
Napisano 5 Czerwiec 201410 l Moim zdaniem bez oparcia się o konkretny przykład polegniesz na dygresjach. Wiz w 3ds to temat rzeka. Raz - kilka rendererów, dwa - masa pluginów do różnych elementów wizek (RF/Naiad/PF do fontanny w ogrodzie, FumeFX/Phoenix/PF do ognia w kominku itd). Ogranicz się do jednej wizki, jednego renderera i najlepiej znajdź promotora, który nie będzie zadawał głupich pytań lub tekstów z cyklu "pan mi jeszcze napisze i pokaże, że można taka samą żyletę jak w irr/LC zrobić za pomocą Brute force i Photon map, bo przecież one do czegoś są, pan mi nie mówi, że są do niczego", albo "A po kiego kija pan jakieś SSS do świeczek używa, mamy teraz pokój z Niemcami, jesteśmy w NATO i proszę się powstrzymać od faszystowskich odniesień".
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto