Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Chciałbym ściągnąć jakąś fajną bibliotekę podstawowych tekstur (tektstury z myślą o zabawkach/robotach, więc jakieś fajne plastiki gumy, metale). Gdzie najlepiej poszukać? A może ktoś poleci coś konkretnego?

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

A nie lepiej nauczyć się robić samemu? Na wszystko gotowca się nie znadziej, więc czasami przydaje się posiadać jakieś umiejętności. Z tego co wiem to max sam w sobie ma jakieś biblioteki, a lepsze rzeczy robi się samemu.

Napisano (edytowane)

Chodziło mi oczywiście o materiały, nie tekstury, jak napisałem w 1 poście.

 

@Temporal, masz oczywiście rację, ale niektórzy są bardzo leniwi. Bywa też, że chce narzucić coś na szybko, pokombinować z innymi materiałami, zobaczyć co pasuje.

 

http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=46184 odgrzebałem właściwy wątek.

Edytowane przez MaggotMaker
Napisano

A wie ktoś, może jak zainstalować MetaSl(Nvida)? mam pliki msl, xmsl i nei wiem co gidze dać ani jak odpalić to w maxie.

 

Jak na razie Msl'e skopiowałem do C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 2013\NVIDIA\shaders_3rdparty\metaSL\MSL

 

Wie ktoś co dalej/

Napisano (edytowane)
A nie lepiej nauczyć się robić samemu? Na wszystko gotowca się nie znadziej, więc czasami przydaje się posiadać jakieś umiejętności. Z tego co wiem to max sam w sobie ma jakieś biblioteki, a lepsze rzeczy robi się samemu.

 

materiały z biblioteki nie chcą działać. Mam spory wybór np. szkła, w viewporcie pokazuję się transparentność, ale przy renderowaniu tinted blue glass, to zwykła niebieska sfera, to samo z metalami; chromem

Edytowane przez MaggotMaker
Napisano

Żeby materiały dobrze wyglądały to muczą mieć jakieś ciekawe otoczenie do odbić. Najlepiej zrobić jakieś proste studio, dać parę prostokątnych świateł by robiły za odbicia w obiektach. Bez dobrego otoczenia, to najlepszy materiał będzie wyglądał kiepsko. Dobrym pomysłem, też jest używanie map HDRI zarówno dla oświetlenia jak i dla refleksów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności