MaggotMaker Napisano 6 Czerwiec 2014 Napisano 6 Czerwiec 2014 Witam Chciałbym ściągnąć jakąś fajną bibliotekę podstawowych tekstur (tektstury z myślą o zabawkach/robotach, więc jakieś fajne plastiki gumy, metale). Gdzie najlepiej poszukać? A może ktoś poleci coś konkretnego?
Temporal Napisano 6 Czerwiec 2014 Napisano 6 Czerwiec 2014 A nie lepiej nauczyć się robić samemu? Na wszystko gotowca się nie znadziej, więc czasami przydaje się posiadać jakieś umiejętności. Z tego co wiem to max sam w sobie ma jakieś biblioteki, a lepsze rzeczy robi się samemu.
MaggotMaker Napisano 6 Czerwiec 2014 Autor Napisano 6 Czerwiec 2014 (edytowane) Chodziło mi oczywiście o materiały, nie tekstury, jak napisałem w 1 poście. @Temporal, masz oczywiście rację, ale niektórzy są bardzo leniwi. Bywa też, że chce narzucić coś na szybko, pokombinować z innymi materiałami, zobaczyć co pasuje. http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=46184 odgrzebałem właściwy wątek. Edytowane 6 Czerwiec 2014 przez MaggotMaker
jacekszy0 Napisano 6 Czerwiec 2014 Napisano 6 Czerwiec 2014 Jeśli vray - http://www.vray-materials.de
ARDZEJ Napisano 6 Czerwiec 2014 Napisano 6 Czerwiec 2014 A wie ktoś, może jak zainstalować MetaSl(Nvida)? mam pliki msl, xmsl i nei wiem co gidze dać ani jak odpalić to w maxie. Jak na razie Msl'e skopiowałem do C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 2013\NVIDIA\shaders_3rdparty\metaSL\MSL Wie ktoś co dalej/
MaggotMaker Napisano 6 Czerwiec 2014 Autor Napisano 6 Czerwiec 2014 (edytowane) A nie lepiej nauczyć się robić samemu? Na wszystko gotowca się nie znadziej, więc czasami przydaje się posiadać jakieś umiejętności. Z tego co wiem to max sam w sobie ma jakieś biblioteki, a lepsze rzeczy robi się samemu. materiały z biblioteki nie chcą działać. Mam spory wybór np. szkła, w viewporcie pokazuję się transparentność, ale przy renderowaniu tinted blue glass, to zwykła niebieska sfera, to samo z metalami; chromem Edytowane 6 Czerwiec 2014 przez MaggotMaker
Temporal Napisano 7 Czerwiec 2014 Napisano 7 Czerwiec 2014 Żeby materiały dobrze wyglądały to muczą mieć jakieś ciekawe otoczenie do odbić. Najlepiej zrobić jakieś proste studio, dać parę prostokątnych świateł by robiły za odbicia w obiektach. Bez dobrego otoczenia, to najlepszy materiał będzie wyglądał kiepsko. Dobrym pomysłem, też jest używanie map HDRI zarówno dla oświetlenia jak i dla refleksów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się