Skocz do zawartości

Multiscatter problem


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Czy ktoś miał problem z multiscatterem w połączeniu z modelami z archmodels vol. 124? Co bym nie robił to się wysypuje przy renderowaniu. Materiał zmieniałem, łączyłem z innymi obiektami, weldowalem vertexy i dalej to samo. Co ciekawe, sypie się tylko z multiscatterem, z adv painterem już jest ok. Adv. painter nie nadaje się do większych powierzchni a i nawigowanie tym jest słabe. Szkoda że takie fajne modele leżą bezużyteczne. Zanim wydam kilkaset euro na foresta próbuję jeszcze z tym multiscatterem.

Macie jakieś propozycje ?

 

Kiedyś pisałem do everów w tej sprawie ale nie udało się nic ciekawego wymyślić. Nie wiadomo czy problem jest z modelami czy z pluginem.

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

:)

Jasne że to zrobiłem. Trop prowadzi do materiału, bo na szaro się renderuje ale jak nadaję jakikolwiek inny vrayowy który używałem w scenie na innych modelach to się sypie.

Napisano

u mnie na tych modelach w połączeniu z multiscatteram max się wywalał po zamianie normal map na vraynormal wszytko dział bez zastrzeżeń w ogóle zauważyłem że vray 3 ma często kłopoty z normal map

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności