siwy Napisano 10 Czerwiec 2014 Napisano 10 Czerwiec 2014 Witam Czy ktoś miał problem z multiscatterem w połączeniu z modelami z archmodels vol. 124? Co bym nie robił to się wysypuje przy renderowaniu. Materiał zmieniałem, łączyłem z innymi obiektami, weldowalem vertexy i dalej to samo. Co ciekawe, sypie się tylko z multiscatterem, z adv painterem już jest ok. Adv. painter nie nadaje się do większych powierzchni a i nawigowanie tym jest słabe. Szkoda że takie fajne modele leżą bezużyteczne. Zanim wydam kilkaset euro na foresta próbuję jeszcze z tym multiscatterem. Macie jakieś propozycje ? Kiedyś pisałem do everów w tej sprawie ale nie udało się nic ciekawego wymyślić. Nie wiadomo czy problem jest z modelami czy z pluginem.
porti Napisano 10 Czerwiec 2014 Napisano 10 Czerwiec 2014 może spróbuj eksportować model do proxy i dopiero rozsiewać
siwy Napisano 10 Czerwiec 2014 Autor Napisano 10 Czerwiec 2014 :) Jasne że to zrobiłem. Trop prowadzi do materiału, bo na szaro się renderuje ale jak nadaję jakikolwiek inny vrayowy który używałem w scenie na innych modelach to się sypie.
porti Napisano 10 Czerwiec 2014 Napisano 10 Czerwiec 2014 może chodzi o to że w slocie bump masz NormalBump. Próbowałeś podmienić na VrayNormalMap ?
skalpel3d Napisano 10 Czerwiec 2014 Napisano 10 Czerwiec 2014 u mnie na tych modelach w połączeniu z multiscatteram max się wywalał po zamianie normal map na vraynormal wszytko dział bez zastrzeżeń w ogóle zauważyłem że vray 3 ma często kłopoty z normal map
siwy Napisano 12 Czerwiec 2014 Autor Napisano 12 Czerwiec 2014 Nie mam w ogóle bumpów w tych materiałach. Same difuse 2-sided
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się