Cyrek Napisano 17 Wrzesień 2004 Napisano 17 Wrzesień 2004 Witam. Pracuje na starej wersji max'a, w związku z czym temat ten kieruję raczej do "weteranów". Chodzi o to, że w przypadku łączenia ze sobą dwóch obiektów (całkiem zresztą skomplikowanych) bolem właśnie (union) sam obiekt pozostaje, natomiast z niczego się nie składa (wszystkie wierzchołki znikają). Czasem efekty wycinania (substraction) również bywają zaskakujące, choć ich przykłady to już zupełna dowolność. Czy istnieją jakiekolwiek metody radzenia sobie z takimi problemami? A jeżeli istnieją, to jakie? Z góry dziękuję za odpowiedzi. Niech Moc będzie z Wami. Cyrek.
Darthapul Napisano 18 Wrzesień 2004 Napisano 18 Wrzesień 2004 Do 2 byly chyba jakies skrypty, bo w nowszych wersjach to plugi Power Boolean. Z innej beczki - byly tez skrypty do surface modelingu (moze Ci sie ta wiadomosc przyda... ;-) ) Pozdro! Paulus
Cyrek Napisano 19 Wrzesień 2004 Autor Napisano 19 Wrzesień 2004 Dzieki wielkie. Wiesz może, gdzie szukać takich skryptów? Gdzie się nie rozejrzę, to są tylko do piątki i szóstki. Z innej beczki, co to jest surface modeling i Power Boolean? Nie wiem zbyt wiele o możliwościach modelingu w wyższych wersjach Maxa. Cyrek
Darthapul Napisano 20 Wrzesień 2004 Napisano 20 Wrzesień 2004 Tak. Maxplugins.de - to dobry pomysl. Sa tam plugi do starszych wersji. Surface-modeling: tworzysz siatke z linii, nakaldasz (albo i nienakladasz - mozna sie obejsc bez) modyfikator crossection i surface. Potem do editable poly lub mesh i dalej modelujesz. power boolean to dodatkowy plug, który dziala lepiej niz boolean maxowy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się