Skocz do zawartości

Operacje Bole'a w Max'ie 2.0


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

 

Pracuje na starej wersji max'a, w związku z czym temat ten kieruję raczej do "weteranów". Chodzi o to, że w przypadku łączenia ze sobą dwóch obiektów (całkiem zresztą skomplikowanych) bolem właśnie (union) sam obiekt pozostaje, natomiast z niczego się nie składa (wszystkie wierzchołki znikają). Czasem efekty wycinania (substraction) również bywają zaskakujące, choć ich przykłady to już zupełna dowolność. Czy istnieją jakiekolwiek metody radzenia sobie z takimi problemami? A jeżeli istnieją, to jakie?

 

Z góry dziękuję za odpowiedzi. Niech Moc będzie z Wami.

 

Cyrek.

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Do 2 byly chyba jakies skrypty, bo w nowszych wersjach to plugi Power Boolean.

Z innej beczki - byly tez skrypty do surface modelingu (moze Ci sie ta wiadomosc przyda... ;-) )

Pozdro!

 

Paulus

Napisano

Dzieki wielkie. Wiesz może, gdzie szukać takich skryptów? Gdzie się nie rozejrzę, to są tylko do piątki i szóstki.

Z innej beczki, co to jest surface modeling i Power Boolean? Nie wiem zbyt wiele o możliwościach modelingu w wyższych wersjach Maxa.

 

Cyrek

Napisano

Tak. Maxplugins.de - to dobry pomysl. Sa tam plugi do starszych wersji.

Surface-modeling: tworzysz siatke z linii, nakaldasz (albo i nienakladasz - mozna sie obejsc bez) modyfikator crossection i surface. Potem do editable poly lub mesh i dalej modelujesz.

power boolean to dodatkowy plug, który dziala lepiej niz boolean maxowy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności