Napisano 17 Wrzesień 200420 l Witam. Pracuje na starej wersji max'a, w związku z czym temat ten kieruję raczej do "weteranów". Chodzi o to, że w przypadku łączenia ze sobą dwóch obiektów (całkiem zresztą skomplikowanych) bolem właśnie (union) sam obiekt pozostaje, natomiast z niczego się nie składa (wszystkie wierzchołki znikają). Czasem efekty wycinania (substraction) również bywają zaskakujące, choć ich przykłady to już zupełna dowolność. Czy istnieją jakiekolwiek metody radzenia sobie z takimi problemami? A jeżeli istnieją, to jakie? Z góry dziękuję za odpowiedzi. Niech Moc będzie z Wami. Cyrek.
Napisano 18 Wrzesień 200420 l Do 2 byly chyba jakies skrypty, bo w nowszych wersjach to plugi Power Boolean. Z innej beczki - byly tez skrypty do surface modelingu (moze Ci sie ta wiadomosc przyda... ;-) ) Pozdro! Paulus
Napisano 19 Wrzesień 200420 l Autor Dzieki wielkie. Wiesz może, gdzie szukać takich skryptów? Gdzie się nie rozejrzę, to są tylko do piątki i szóstki. Z innej beczki, co to jest surface modeling i Power Boolean? Nie wiem zbyt wiele o możliwościach modelingu w wyższych wersjach Maxa. Cyrek
Napisano 20 Wrzesień 200420 l Tak. Maxplugins.de - to dobry pomysl. Sa tam plugi do starszych wersji. Surface-modeling: tworzysz siatke z linii, nakaldasz (albo i nienakladasz - mozna sie obejsc bez) modyfikator crossection i surface. Potem do editable poly lub mesh i dalej modelujesz. power boolean to dodatkowy plug, który dziala lepiej niz boolean maxowy.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto