Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

 

Pracuje na starej wersji max'a, w związku z czym temat ten kieruję raczej do "weteranów". Chodzi o to, że w przypadku łączenia ze sobą dwóch obiektów (całkiem zresztą skomplikowanych) bolem właśnie (union) sam obiekt pozostaje, natomiast z niczego się nie składa (wszystkie wierzchołki znikają). Czasem efekty wycinania (substraction) również bywają zaskakujące, choć ich przykłady to już zupełna dowolność. Czy istnieją jakiekolwiek metody radzenia sobie z takimi problemami? A jeżeli istnieją, to jakie?

 

Z góry dziękuję za odpowiedzi. Niech Moc będzie z Wami.

 

Cyrek.

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Do 2 byly chyba jakies skrypty, bo w nowszych wersjach to plugi Power Boolean.

Z innej beczki - byly tez skrypty do surface modelingu (moze Ci sie ta wiadomosc przyda... ;-) )

Pozdro!

 

Paulus

Napisano
  • Autor

Dzieki wielkie. Wiesz może, gdzie szukać takich skryptów? Gdzie się nie rozejrzę, to są tylko do piątki i szóstki.

Z innej beczki, co to jest surface modeling i Power Boolean? Nie wiem zbyt wiele o możliwościach modelingu w wyższych wersjach Maxa.

 

Cyrek

Napisano

Tak. Maxplugins.de - to dobry pomysl. Sa tam plugi do starszych wersji.

Surface-modeling: tworzysz siatke z linii, nakaldasz (albo i nienakladasz - mozna sie obejsc bez) modyfikator crossection i surface. Potem do editable poly lub mesh i dalej modelujesz.

power boolean to dodatkowy plug, który dziala lepiej niz boolean maxowy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności