Jump to content

Operacje Bole'a w Max'ie 2.0


Cyrek

Recommended Posts

Witam.

 

Pracuje na starej wersji max'a, w związku z czym temat ten kieruję raczej do "weteranów". Chodzi o to, że w przypadku łączenia ze sobą dwóch obiektów (całkiem zresztą skomplikowanych) bolem właśnie (union) sam obiekt pozostaje, natomiast z niczego się nie składa (wszystkie wierzchołki znikają). Czasem efekty wycinania (substraction) również bywają zaskakujące, choć ich przykłady to już zupełna dowolność. Czy istnieją jakiekolwiek metody radzenia sobie z takimi problemami? A jeżeli istnieją, to jakie?

 

Z góry dziękuję za odpowiedzi. Niech Moc będzie z Wami.

 

Cyrek.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dzieki wielkie. Wiesz może, gdzie szukać takich skryptów? Gdzie się nie rozejrzę, to są tylko do piątki i szóstki.

Z innej beczki, co to jest surface modeling i Power Boolean? Nie wiem zbyt wiele o możliwościach modelingu w wyższych wersjach Maxa.

 

Cyrek

Link to comment
Share on other sites

Tak. Maxplugins.de - to dobry pomysl. Sa tam plugi do starszych wersji.

Surface-modeling: tworzysz siatke z linii, nakaldasz (albo i nienakladasz - mozna sie obejsc bez) modyfikator crossection i surface. Potem do editable poly lub mesh i dalej modelujesz.

power boolean to dodatkowy plug, który dziala lepiej niz boolean maxowy.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy