Skocz do zawartości

transfer vel/N do dopa


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Kurcze, patrze i patrze. Albo czegos nei rozumiem albo czegos nie widze.

Tu wrzucilem 3 rozne moetody ktorymi probuje to uzyskac. Widze tez ze zmieniajac

multiply cont w vopsie zmieniam predkosc. Tylko ze sa w zla strone wystrzeliwowane.

W fluid source mam method:stamp points co powinno teoretyznie przekazywac

velocity. Samo velocity tez raczej robie w miare poprawnie bo particle z dops

ida w wyznaczonym kierunku. Czego ja nie widze?

iceCrystals_test2.zip

Edytowane przez Tazio
podmiana pliku
Napisano
Podmienilem wyzej

 

 

Solver nie bierze pod uwagę rotacji w world space, nie moge sprawdzić dlaczego, bo nie mam w tej chwili FX'a, tylko Escape'a, ale dym emituje się zgodnie z velocity punktów bez tej rotacji na gridzie w rz...

Napisano

Tez nie wiem czemu ale rozjasniles mi to troche.

Wrzucilem transform noda przekopiowalem parametry, a world space wyzerowalem

i dym idzie dokladnie wedlug wytyczonych normalek i velocity.

Nie wiem czemu tak sie dzieje, ale troche mnie naprowadziles wiec zawsze moge sobie poczytac a teraz dym idzie

tak jak chce :)

Nie ma to jak sie uczyc Houdego. Kilka godzin na to stracilem

Dzieki za pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności