Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

Calkowicie noobowe pytanie, ale jak przerzucic velocity lub normalki zmapowane

na velocity z sopa do dopa (smoke). Nie wiem co robie nie tak.

Podsunal by ktos pomysl? Widze ze dym reaguje na zmiane wielkosci normalki,

ale nie leci tam gdzie trzeba :P. Nie wiem czy wogole si edobrze do tego zabieram.

Moze gasfieldvop?

 

https://dl.dropboxusercontent.com/u/12876450/iceCrystals_test.rar

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Kurcze, patrze i patrze. Albo czegos nei rozumiem albo czegos nie widze.

Tu wrzucilem 3 rozne moetody ktorymi probuje to uzyskac. Widze tez ze zmieniajac

multiply cont w vopsie zmieniam predkosc. Tylko ze sa w zla strone wystrzeliwowane.

W fluid source mam method:stamp points co powinno teoretyznie przekazywac

velocity. Samo velocity tez raczej robie w miare poprawnie bo particle z dops

ida w wyznaczonym kierunku. Czego ja nie widze?

iceCrystals_test2.zip

Edytowane przez Tazio
podmiana pliku

Napisano
Podmienilem wyzej

 

 

Solver nie bierze pod uwagę rotacji w world space, nie moge sprawdzić dlaczego, bo nie mam w tej chwili FX'a, tylko Escape'a, ale dym emituje się zgodnie z velocity punktów bez tej rotacji na gridzie w rz...

Napisano
  • Autor

Tez nie wiem czemu ale rozjasniles mi to troche.

Wrzucilem transform noda przekopiowalem parametry, a world space wyzerowalem

i dym idzie dokladnie wedlug wytyczonych normalek i velocity.

Nie wiem czemu tak sie dzieje, ale troche mnie naprowadziles wiec zawsze moge sobie poczytac a teraz dym idzie

tak jak chce :)

Nie ma to jak sie uczyc Houdego. Kilka godzin na to stracilem

Dzieki za pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności