Napisano 18 Czerwiec 201410 l Witam. Calkowicie noobowe pytanie, ale jak przerzucic velocity lub normalki zmapowane na velocity z sopa do dopa (smoke). Nie wiem co robie nie tak. Podsunal by ktos pomysl? Widze ze dym reaguje na zmiane wielkosci normalki, ale nie leci tam gdzie trzeba :P. Nie wiem czy wogole si edobrze do tego zabieram. Moze gasfieldvop? https://dl.dropboxusercontent.com/u/12876450/iceCrystals_test.rar
Napisano 18 Czerwiec 201410 l Autor Kurcze, patrze i patrze. Albo czegos nei rozumiem albo czegos nie widze. Tu wrzucilem 3 rozne moetody ktorymi probuje to uzyskac. Widze tez ze zmieniajac multiply cont w vopsie zmieniam predkosc. Tylko ze sa w zla strone wystrzeliwowane. W fluid source mam method:stamp points co powinno teoretyznie przekazywac velocity. Samo velocity tez raczej robie w miare poprawnie bo particle z dops ida w wyznaczonym kierunku. Czego ja nie widze? iceCrystals_test2.zip Edytowane 18 Czerwiec 201410 l przez Tazio podmiana pliku
Napisano 18 Czerwiec 201410 l Podmienilem wyzej Solver nie bierze pod uwagę rotacji w world space, nie moge sprawdzić dlaczego, bo nie mam w tej chwili FX'a, tylko Escape'a, ale dym emituje się zgodnie z velocity punktów bez tej rotacji na gridzie w rz...
Napisano 18 Czerwiec 201410 l Autor Tez nie wiem czemu ale rozjasniles mi to troche. Wrzucilem transform noda przekopiowalem parametry, a world space wyzerowalem i dym idzie dokladnie wedlug wytyczonych normalek i velocity. Nie wiem czemu tak sie dzieje, ale troche mnie naprowadziles wiec zawsze moge sobie poczytac a teraz dym idzie tak jak chce :) Nie ma to jak sie uczyc Houdego. Kilka godzin na to stracilem Dzieki za pomoc.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto