Tom Napisano 2 Lipiec 2014 Share Napisano 2 Lipiec 2014 Witam... poszukuję sposobu aby zasumulować w 3ds maxie owinięcie (zapakowanie) obiektu folią typu stretch. Ma ktoś pomysł jak tego dokonać?? Proszę o podpowiedzi - THX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 2 Lipiec 2014 Share Napisano 2 Lipiec 2014 jak nie musi się animować to tak jak w każdym. Zwykły proceduralny noise o jakimś absurdalnym wspolczynniku mapowania UV np. X:100 Y:1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris_R Napisano 2 Lipiec 2014 Share Napisano 2 Lipiec 2014 Myślę, że modyfikator cloth powinien zostać Twoim przyjacielem na jakiś czas. Jak go opanujesz dobrze, to i folia nie będzie straszna. W razie kłopotów (które nieuchronnie mogą nadejść) warto rozważyć zrobienie symulacji gdzieś poza 3d maksem (Marvelous Designer, Maya.. ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 2 Lipiec 2014 Share Napisano 2 Lipiec 2014 sorry uznałem, ze wystarczy Tobie plane + tekstura z normalką więc jak myslales o czymś innym olej moja odpowiedz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
diabelt Napisano 2 Lipiec 2014 Share Napisano 2 Lipiec 2014 Zobacz te 2 posty na polycount, masz nawet scene z gotowym setupem do ściągnięcia. Jak troche pokombinujesz, dodasz drobne zmarchy noisem to powinno się udać: http://www.polycount.com/forum/showpost.php?p=2014753&postcount=542 http://www.polycount.com/forum/showpost.php?p=2015562&postcount=552 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się