Napisano 2 Lipiec 201410 l Witam... poszukuję sposobu aby zasumulować w 3ds maxie owinięcie (zapakowanie) obiektu folią typu stretch. Ma ktoś pomysł jak tego dokonać?? Proszę o podpowiedzi - THX
Napisano 2 Lipiec 201410 l jak nie musi się animować to tak jak w każdym. Zwykły proceduralny noise o jakimś absurdalnym wspolczynniku mapowania UV np. X:100 Y:1
Napisano 2 Lipiec 201410 l Myślę, że modyfikator cloth powinien zostać Twoim przyjacielem na jakiś czas. Jak go opanujesz dobrze, to i folia nie będzie straszna. W razie kłopotów (które nieuchronnie mogą nadejść) warto rozważyć zrobienie symulacji gdzieś poza 3d maksem (Marvelous Designer, Maya.. )
Napisano 2 Lipiec 201410 l sorry uznałem, ze wystarczy Tobie plane + tekstura z normalką więc jak myslales o czymś innym olej moja odpowiedz.
Napisano 2 Lipiec 201410 l Zobacz te 2 posty na polycount, masz nawet scene z gotowym setupem do ściągnięcia. Jak troche pokombinujesz, dodasz drobne zmarchy noisem to powinno się udać: http://www.polycount.com/forum/showpost.php?p=2014753&postcount=542 http://www.polycount.com/forum/showpost.php?p=2015562&postcount=552
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto