satach Napisano 7 Lipiec 2014 Share Napisano 7 Lipiec 2014 Jak w wytule. Mam obiekt z teksturą, który chcę zanimować (rozsypanie się powiedzmy). Nakładam parray, następnie żeby w renderze był widoczny obiekt w częsciach muszę użyć jeszcze meshera ( używam silnika corona). Tu pojawia się pytanie jak zachować teksturę dla poszczególnych części obiektu ? A może macie zupełnie inną ideę jak to zrobic z silnikiem corona ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się