Skocz do zawartości

tekstura+Parray+mesher


satach

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w wytule. Mam obiekt z teksturą, który chcę zanimować (rozsypanie się powiedzmy). Nakładam parray, następnie żeby w renderze był widoczny obiekt w częsciach muszę użyć jeszcze meshera ( używam silnika corona). Tu pojawia się pytanie jak zachować teksturę dla poszczególnych części obiektu ? A może macie zupełnie inną ideę jak to zrobic z silnikiem corona ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Popular Days

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności