Skocz do zawartości

Interior : Wizualizacja łazienki


stanleykr

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Zaprzyjaźnij się z funkcja clipping w kamerze bardzo przydatne do małych wąskich pomieszczeń nie będzie zniekształceń od za dużego FOV, rób wizki w skali 1:1 nie będziesz miał problemu z proporcjami tak ogólnie to ile ma ta łazienka wysokości. W czym to w ogóle jest renderowane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaprzyjaźnij się z funkcja clipping w kamerze bardzo przydatne do małych wąskich pomieszczeń nie będzie zniekształceń od za dużego FOV, rób wizki w skali 1:1 nie będziesz miał problemu z proporcjami tak ogólnie to ile ma ta łazienka wysokości. W czym to w ogóle jest renderowane?

 

 

Łazienka ma 240 cm po obniżeniu sufitu.Generalnie wymiary się trzymają . faktycznie są zniekształcenia , zaprzyjażnie się z clipem w kamerze - dzięki :) renderowane w vray pozniej troche ps .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popracuj nad shaderami one wszystkie u ciebie są jednakowe :) jak bys miał do czynienia z jednym materiałem tylko rożnymi teksturami :) , podbij subdividy w materiałach bo np cała biała ceramika ci szumi, masz włączony sub pixel mapping ?

Edytowane przez skalpel3d
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popracuj nad shaderami one wszystkie u ciebie są jednakowe :) jak bys miał do czynienia z jednym materiałem tylko rożnymi teksturami :) , podbij subdividy w materiałach bo np cała biała ceramika ci szumi
Jestem troche samoukiem wiec...:) shadery czyli co masz na myśli i jak to zrobić:D (w zakłądce mapy mam podłożone mapy bump i reflection) , całość sie chyba 4 godziny piekła na i7-3,4 ghz mimo , że był dosc oszczędnie ustawiony vray .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli zamierzasz odwzorowywać prawdziwe materiały dobrze jest zwracać uwagę np n współczynnik fresnel ior w odbiciach, w sekcji maps masz przy każdej zastosowanej mapie liczbę 100 nie każdy materiał ma te parametry na 100 inny są te parametry dla drewna inne dla metali itd kiedys na forum były rozpisane przedziały wartości co do czego. Co do czasu renderingu to zasadniczo troszkę za długo jak na to co uzyskałeś wrzuć ustawienia renderera , świateł i kamery to da się wyłapać co jest nie tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli zamierzasz odwzorowywać prawdziwe materiały dobrze jest zwracać uwagę np n współczynnik fresnel ior w odbiciach, w sekcji maps masz przy każdej zastosowanej mapie liczbę 100 nie każdy materiał ma te parametry na 100 inny są te parametry dla drewna inne dla metali itd kiedys na forum były rozpisane przedziały wartości co do czego. Co do czasu renderingu to zasadniczo troszkę za długo jak na to co uzyskałeś wrzuć ustawienia renderera , świateł i kamery to da się wyłapać co jest nie tak

 

Wrzucę ustawienia wieczorkiem bo teraz jestem w pracy , dzięki za pomoc !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności