stanleykr Napisano 17 Lipiec 2014 Napisano 17 Lipiec 2014 (edytowane) Witam , przedstawiam moją wizke łazienki nad ktorą pracuje, rendery wszystkie jeszcze nie skończone , ale chciałem coś wrzucić aby zyskać jakieś opinie i wskazówki . Edytowane 18 Lipiec 2014 przez stanleykr
skalpel3d Napisano 19 Lipiec 2014 Napisano 19 Lipiec 2014 Zaprzyjaźnij się z funkcja clipping w kamerze bardzo przydatne do małych wąskich pomieszczeń nie będzie zniekształceń od za dużego FOV, rób wizki w skali 1:1 nie będziesz miał problemu z proporcjami tak ogólnie to ile ma ta łazienka wysokości. W czym to w ogóle jest renderowane?
stanleykr Napisano 19 Lipiec 2014 Autor Napisano 19 Lipiec 2014 Zaprzyjaźnij się z funkcja clipping w kamerze bardzo przydatne do małych wąskich pomieszczeń nie będzie zniekształceń od za dużego FOV, rób wizki w skali 1:1 nie będziesz miał problemu z proporcjami tak ogólnie to ile ma ta łazienka wysokości. W czym to w ogóle jest renderowane? Łazienka ma 240 cm po obniżeniu sufitu.Generalnie wymiary się trzymają . faktycznie są zniekształcenia , zaprzyjażnie się z clipem w kamerze - dzięki :) renderowane w vray pozniej troche ps .
skalpel3d Napisano 19 Lipiec 2014 Napisano 19 Lipiec 2014 (edytowane) Popracuj nad shaderami one wszystkie u ciebie są jednakowe :) jak bys miał do czynienia z jednym materiałem tylko rożnymi teksturami :) , podbij subdividy w materiałach bo np cała biała ceramika ci szumi, masz włączony sub pixel mapping ? Edytowane 19 Lipiec 2014 przez skalpel3d
stanleykr Napisano 19 Lipiec 2014 Autor Napisano 19 Lipiec 2014 Popracuj nad shaderami one wszystkie u ciebie są jednakowe :) jak bys miał do czynienia z jednym materiałem tylko rożnymi teksturami :) , podbij subdividy w materiałach bo np cała biała ceramika ci szumi Jestem troche samoukiem wiec...:) shadery czyli co masz na myśli i jak to zrobić:D (w zakłądce mapy mam podłożone mapy bump i reflection) , całość sie chyba 4 godziny piekła na i7-3,4 ghz mimo , że był dosc oszczędnie ustawiony vray .
skalpel3d Napisano 19 Lipiec 2014 Napisano 19 Lipiec 2014 jesli zamierzasz odwzorowywać prawdziwe materiały dobrze jest zwracać uwagę np n współczynnik fresnel ior w odbiciach, w sekcji maps masz przy każdej zastosowanej mapie liczbę 100 nie każdy materiał ma te parametry na 100 inny są te parametry dla drewna inne dla metali itd kiedys na forum były rozpisane przedziały wartości co do czego. Co do czasu renderingu to zasadniczo troszkę za długo jak na to co uzyskałeś wrzuć ustawienia renderera , świateł i kamery to da się wyłapać co jest nie tak
stanleykr Napisano 19 Lipiec 2014 Autor Napisano 19 Lipiec 2014 jesli zamierzasz odwzorowywać prawdziwe materiały dobrze jest zwracać uwagę np n współczynnik fresnel ior w odbiciach, w sekcji maps masz przy każdej zastosowanej mapie liczbę 100 nie każdy materiał ma te parametry na 100 inny są te parametry dla drewna inne dla metali itd kiedys na forum były rozpisane przedziały wartości co do czego. Co do czasu renderingu to zasadniczo troszkę za długo jak na to co uzyskałeś wrzuć ustawienia renderera , świateł i kamery to da się wyłapać co jest nie tak Wrzucę ustawienia wieczorkiem bo teraz jestem w pracy , dzięki za pomoc !
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się