Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Hola ;)

 

Już od dłuższego czasu zgłębiam temat 3D i tak postanowiłem w końcu założyć teczkę. Pociąga mnie szeroko pojęta grafika 3D, jednak najbardziej gdzieś tam projektowanie gier, choć przyznam, że grać przestałem już parę ładnych lat temu. Od kiedy wiem poniekąd z czym to się je i w jaki sposób powstają, nie sprawiają mi już przyjemności, ale czerpię przyjemność z samego projektowania.

 

Na początek taki panel / ściana sci-fi. To efekt badania tematu tekstur głównie, bo model, to zwykły lekko powyginany plane z wygładzonymi krawędziami.

 

Blender

Marmoset

nDo

dDo

 

Model do obejrzenia na Sketchfab(p): >>> KLIK

 

3omNDqN.jpg

 

vQ3NioB.png

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

EDIT: Drugi panel, wymodelowany i oteksturowany dzisiejszej nocy.

 

Timelapse:

 

5qJPjvl.jpg

 

Endżojujcie.

Edytowane przez groch
  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Nowy model, panel / platforma.

 

Blender, nDo, dDo, Marmoset.

 

ZzBm76i.jpg

 

I łódka, przy której siedziałem wczoraj i dziś:

 

VV68gXj.jpg

Edytowane przez groch
Napisano (edytowane)

Hej wszystkim. :) Dawno mnie tu nie było, ale niedawno znów wciągnąłem się w Blendera i zrodził się w mojej głowie pomysł na rozpoczęcie prac przy swoim własnym filmie (shorcie). Pomyślałem, że będę dokumentować wszystko w tym miejscu.

 

W tej chwili pracuję nad wymodelowaniem głównej postaci. Zacząłem od głowy, na ten moment nie zaimplementowałem jeszcze tekstur, oprócz normal mapy. Wyrzeźbiłem ją w Sculptrisie i ZBrushu, wykonałem retopologię i wypaliłem detal z rzeźby.

 

Taki szybki, prosty render w Blender Cycles:

 

2MamXfC.png

 

wUbtiAQ.png

 

Edit:

 

Jeszcze taki render sprzed chwili, sprawdzam różne wersje oświetleń itp. Zacząłem malować też teksturę diffuse:

 

vaaAtIu.png

 

Pracuję dalej nad teksturą, chyba bardziej podobają mi się ciemne usta i jasna szczęka, więc będę chciał to poprawić:

 

ZHMC9w7.png

 

Nieco większa rozdzielczość + dodana specular mapa:

 

6seTaZs.png

Edytowane przez groch
Napisano (edytowane)

Hej!

 

Póki co jednak porzuciłem pomysł z shortem i zająłem się bardziej dłubaniem pojedynczych modeli.

 

Takie coś na dziś, jak na razie WIP. Wymodelowane, oteksturowane i wyrenderowane w Blenderze (Blender Cycles):

 

o3hiuQT.jpg

 

A tutaj trochę zabawy z tworzeniem shaderów w Blenderze (render w Blender Cycles, jedynie model zapożyczyłem od LuxRendera):

 

9wZz0Yb.png

Edytowane przez groch

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności