groch Napisano 22 Lipiec 2014 Napisano 22 Lipiec 2014 (edytowane) Hola ;) Już od dłuższego czasu zgłębiam temat 3D i tak postanowiłem w końcu założyć teczkę. Pociąga mnie szeroko pojęta grafika 3D, jednak najbardziej gdzieś tam projektowanie gier, choć przyznam, że grać przestałem już parę ładnych lat temu. Od kiedy wiem poniekąd z czym to się je i w jaki sposób powstają, nie sprawiają mi już przyjemności, ale czerpię przyjemność z samego projektowania. Na początek taki panel / ściana sci-fi. To efekt badania tematu tekstur głównie, bo model, to zwykły lekko powyginany plane z wygładzonymi krawędziami. Blender Marmoset nDo dDo Model do obejrzenia na Sketchfab(p): >>> KLIK /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// EDIT: Drugi panel, wymodelowany i oteksturowany dzisiejszej nocy. Timelapse: Endżojujcie. Edytowane 18 Grudzień 2016 przez groch
groch Napisano 2 Wrzesień 2014 Autor Napisano 2 Wrzesień 2014 (edytowane) Nowy model, panel / platforma. Blender, nDo, dDo, Marmoset. I łódka, przy której siedziałem wczoraj i dziś: Edytowane 4 Wrzesień 2014 przez groch
groch Napisano 29 Listopad 2016 Autor Napisano 29 Listopad 2016 (edytowane) Hej wszystkim. :) Dawno mnie tu nie było, ale niedawno znów wciągnąłem się w Blendera i zrodził się w mojej głowie pomysł na rozpoczęcie prac przy swoim własnym filmie (shorcie). Pomyślałem, że będę dokumentować wszystko w tym miejscu. W tej chwili pracuję nad wymodelowaniem głównej postaci. Zacząłem od głowy, na ten moment nie zaimplementowałem jeszcze tekstur, oprócz normal mapy. Wyrzeźbiłem ją w Sculptrisie i ZBrushu, wykonałem retopologię i wypaliłem detal z rzeźby. Taki szybki, prosty render w Blender Cycles: Edit: Jeszcze taki render sprzed chwili, sprawdzam różne wersje oświetleń itp. Zacząłem malować też teksturę diffuse: Pracuję dalej nad teksturą, chyba bardziej podobają mi się ciemne usta i jasna szczęka, więc będę chciał to poprawić: Nieco większa rozdzielczość + dodana specular mapa: Edytowane 30 Listopad 2016 przez groch
groch Napisano 18 Grudzień 2016 Autor Napisano 18 Grudzień 2016 (edytowane) Hej! Póki co jednak porzuciłem pomysł z shortem i zająłem się bardziej dłubaniem pojedynczych modeli. Takie coś na dziś, jak na razie WIP. Wymodelowane, oteksturowane i wyrenderowane w Blenderze (Blender Cycles): A tutaj trochę zabawy z tworzeniem shaderów w Blenderze (render w Blender Cycles, jedynie model zapożyczyłem od LuxRendera): Edytowane 18 Grudzień 2016 przez groch
groch Napisano 20 Grudzień 2016 Autor Napisano 20 Grudzień 2016 (edytowane) Nóż survivalowy wymodelowany w Fusion 360: Edytowane 29 Styczeń 2017 przez groch
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się