Jump to content

groch

Members
  • Content Count

    327
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

47 Excellent

About groch

  • Rank
    Member
  • Birthday 02/23/1992
  1. Nóż survivalowy wymodelowany w Fusion 360:
  2. Fajne rzeczy tu się wyprawia! :) Modelujący skill ekstra. Jakie są Twoje przemyślenia na temat Quixela i Substance Paintera? Próbowałem jednego i drugiego i efekty chyba bardziej podobają mi się quixelowe, choć pewnie powinienem dłużej posiedzieć przy SP. A Tobie jak się pracuje w Substance?
  3. Hej! Póki co jednak porzuciłem pomysł z shortem i zająłem się bardziej dłubaniem pojedynczych modeli. Takie coś na dziś, jak na razie WIP. Wymodelowane, oteksturowane i wyrenderowane w Blenderze (Blender Cycles): A tutaj trochę zabawy z tworzeniem shaderów w Blenderze (render w Blender Cycles, jedynie model zapożyczyłem od LuxRendera):
  4. Czyli zapewne można zostać przyjętym na podstawie wysokiej jakości prac, ale tak czy inaczej skończy się na przeniesieniu do innego softu. ;)
  5. Cześć wszystkim, chciałbym zapytać, co sądzicie o zależności pomiędzy posługiwaniem się Blenderem, a szukaniem stałej pracy w studiu. Czy pomimo iż uwielbiam Blendera, czuję się w nim najbardziej komfortowo, to koniecznością będzie przeniesienie się np. do Mai, w przypadku jeżeli chcę znaleźć pracę stałą w Warszawie? Czy to są standardy korporacyjne, których nie da się przeskoczyć i nawet, jeżeli jakiś blenderowiec osiągnie takie same efekty w swoich pracach, to pracodawca nie będzie w stanie go przyjąć?
  6. Dzięki za odpowiedź Ania, miło że tak świetna artystka się udzieliła. :)
  7. Heheh, no tak, dobrze powiedziane. ;)
  8. Hej, chciałbym zapytać Was, co sądzicie o dodawaniu znaków wodnych do zadań rekrutacyjnych / próbnych. Przeszedłem parę testów, które po wysłaniu zadania pozostały bez żadnego odzewu pomimo zapewnienia, że otrzymam odpowiedź. Moim zdaniem dojrzały pracodawca powinienem zrozumieć umieszczenie znaku wodnego na mojej pracy, ale dla pewności wolę zapytać - czy to może być w jakiś sposób obraźliwe dla pracodawcy?
  9. Hej wszystkim. :) Dawno mnie tu nie było, ale niedawno znów wciągnąłem się w Blendera i zrodził się w mojej głowie pomysł na rozpoczęcie prac przy swoim własnym filmie (shorcie). Pomyślałem, że będę dokumentować wszystko w tym miejscu. W tej chwili pracuję nad wymodelowaniem głównej postaci. Zacząłem od głowy, na ten moment nie zaimplementowałem jeszcze tekstur, oprócz normal mapy. Wyrzeźbiłem ją w Sculptrisie i ZBrushu, wykonałem retopologię i wypaliłem detal z rzeźby. Taki szybki, prosty render w Blender Cycles: Edit: Jeszcze taki render sprzed chwili, sprawdzam różne wersje oświetleń itp. Zacząłem malować też teksturę diffuse: Pracuję dalej nad teksturą, chyba bardziej podobają mi się ciemne usta i jasna szczęka, więc będę chciał to poprawić: Nieco większa rozdzielczość + dodana specular mapa:
  10. Hejho! Trochę prac ode mnie, takich i owakich. ;) Koncepty:
  11. Chyba ripoff, a nie inspiracja. :P Mimo, że sam trailer ładny, to mi nie podoba mi się takie posunięcie. Co i innego w przypadku gry oficjalnie rozgrywającej się w świecie Beksińskiego.
  12. Dzięki! :) Rzeczywiście od połowy w dół mógłby pojawić się cień, ale już tam, pracę uważam za skończoną i zmierzam dalej, oczywiście mając w pamięci Twoją uwagę. ;) A tymczasem... Toothless :)
  13. Portret fantasy, który początkowo był 30-minutową pracą do facebookowej grupy Daily Spitpaint, lecz postanowiłem go doszlifować. :) Pozdro!
  14. Coś nadchodzi... :) https://www.youtube.com/watch?v=Ya9zFLbdEbI Kolaż o tematyce "mroczne miasto", WIP: WIP2:
  15. Trzy nowe prace ode mnie. W każdej w sumie inne podejście pod kątem techniki, najmniej sprawiało mi przyjemność malowanie drugiej, czyli lasu - praca zajęła mi trochę ponad 2 godziny, dużo przekombinowania, wszystko "pływa", wersja w połowie dokończona podobała mi się bardziej (nie ma jej tu w teczce). Chewbacca też średnio - więcej technicznego podejścia, suchych etapów, niż samej przyjemności z malowania. Natomiast najprzyjemniej malowało mi się konia, do którego podszedłem na zasadzie "jebać, nie będę się niczym sugerował, nie będę zastanawiał się nad tym, żeby przypominało styl innych artystów, po prostu namaluję tak jak czuję". korzystałem z dwóch domyślnych 'okrąglaków' w Photoshopie - twardy i miękki. EDIT: Odświeżone nieco cztery starsze prace:
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy