Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hola ;)

 

Już od dłuższego czasu zgłębiam temat 3D i tak postanowiłem w końcu założyć teczkę. Pociąga mnie szeroko pojęta grafika 3D, jednak najbardziej gdzieś tam projektowanie gier, choć przyznam, że grać przestałem już parę ładnych lat temu. Od kiedy wiem poniekąd z czym to się je i w jaki sposób powstają, nie sprawiają mi już przyjemności, ale czerpię przyjemność z samego projektowania.

 

Na początek taki panel / ściana sci-fi. To efekt badania tematu tekstur głównie, bo model, to zwykły lekko powyginany plane z wygładzonymi krawędziami.

 

Blender

Marmoset

nDo

dDo

 

Model do obejrzenia na Sketchfab(p): >>> KLIK

 

3omNDqN.jpg

 

vQ3NioB.png

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

EDIT: Drugi panel, wymodelowany i oteksturowany dzisiejszej nocy.

 

Timelapse:

 

5qJPjvl.jpg

 

Endżojujcie.

Edytowane przez groch

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 2,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Nowy model, panel / platforma.

 

Blender, nDo, dDo, Marmoset.

 

ZzBm76i.jpg

 

I łódka, przy której siedziałem wczoraj i dziś:

 

VV68gXj.jpg

Edytowane przez groch

Napisano
  • Autor

Hej wszystkim. :) Dawno mnie tu nie było, ale niedawno znów wciągnąłem się w Blendera i zrodził się w mojej głowie pomysł na rozpoczęcie prac przy swoim własnym filmie (shorcie). Pomyślałem, że będę dokumentować wszystko w tym miejscu.

 

W tej chwili pracuję nad wymodelowaniem głównej postaci. Zacząłem od głowy, na ten moment nie zaimplementowałem jeszcze tekstur, oprócz normal mapy. Wyrzeźbiłem ją w Sculptrisie i ZBrushu, wykonałem retopologię i wypaliłem detal z rzeźby.

 

Taki szybki, prosty render w Blender Cycles:

 

2MamXfC.png

 

wUbtiAQ.png

 

Edit:

 

Jeszcze taki render sprzed chwili, sprawdzam różne wersje oświetleń itp. Zacząłem malować też teksturę diffuse:

 

vaaAtIu.png

 

Pracuję dalej nad teksturą, chyba bardziej podobają mi się ciemne usta i jasna szczęka, więc będę chciał to poprawić:

 

ZHMC9w7.png

 

Nieco większa rozdzielczość + dodana specular mapa:

 

6seTaZs.png

Edytowane przez groch

Napisano
  • Autor

Hej!

 

Póki co jednak porzuciłem pomysł z shortem i zająłem się bardziej dłubaniem pojedynczych modeli.

 

Takie coś na dziś, jak na razie WIP. Wymodelowane, oteksturowane i wyrenderowane w Blenderze (Blender Cycles):

 

o3hiuQT.jpg

 

A tutaj trochę zabawy z tworzeniem shaderów w Blenderze (render w Blender Cycles, jedynie model zapożyczyłem od LuxRendera):

 

9wZz0Yb.png

Edytowane przez groch

Napisano
  • Autor

Nóż survivalowy wymodelowany w Fusion 360:

 

Zbozpyw.jpg

Edytowane przez groch

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności