Napisano 22 Lipiec 201410 l Hola ;) Już od dłuższego czasu zgłębiam temat 3D i tak postanowiłem w końcu założyć teczkę. Pociąga mnie szeroko pojęta grafika 3D, jednak najbardziej gdzieś tam projektowanie gier, choć przyznam, że grać przestałem już parę ładnych lat temu. Od kiedy wiem poniekąd z czym to się je i w jaki sposób powstają, nie sprawiają mi już przyjemności, ale czerpię przyjemność z samego projektowania. Na początek taki panel / ściana sci-fi. To efekt badania tematu tekstur głównie, bo model, to zwykły lekko powyginany plane z wygładzonymi krawędziami. Blender Marmoset nDo dDo Model do obejrzenia na Sketchfab(p): >>> KLIK /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// EDIT: Drugi panel, wymodelowany i oteksturowany dzisiejszej nocy. Timelapse: Endżojujcie. Edytowane 18 Grudzień 20168 l przez groch
Napisano 2 Wrzesień 201410 l Autor Nowy model, panel / platforma. Blender, nDo, dDo, Marmoset. I łódka, przy której siedziałem wczoraj i dziś: Edytowane 4 Wrzesień 201410 l przez groch
Napisano 29 Listopad 20168 l Autor Hej wszystkim. :) Dawno mnie tu nie było, ale niedawno znów wciągnąłem się w Blendera i zrodził się w mojej głowie pomysł na rozpoczęcie prac przy swoim własnym filmie (shorcie). Pomyślałem, że będę dokumentować wszystko w tym miejscu. W tej chwili pracuję nad wymodelowaniem głównej postaci. Zacząłem od głowy, na ten moment nie zaimplementowałem jeszcze tekstur, oprócz normal mapy. Wyrzeźbiłem ją w Sculptrisie i ZBrushu, wykonałem retopologię i wypaliłem detal z rzeźby. Taki szybki, prosty render w Blender Cycles: Edit: Jeszcze taki render sprzed chwili, sprawdzam różne wersje oświetleń itp. Zacząłem malować też teksturę diffuse: Pracuję dalej nad teksturą, chyba bardziej podobają mi się ciemne usta i jasna szczęka, więc będę chciał to poprawić: Nieco większa rozdzielczość + dodana specular mapa: Edytowane 30 Listopad 20168 l przez groch
Napisano 18 Grudzień 20168 l Autor Hej! Póki co jednak porzuciłem pomysł z shortem i zająłem się bardziej dłubaniem pojedynczych modeli. Takie coś na dziś, jak na razie WIP. Wymodelowane, oteksturowane i wyrenderowane w Blenderze (Blender Cycles): A tutaj trochę zabawy z tworzeniem shaderów w Blenderze (render w Blender Cycles, jedynie model zapożyczyłem od LuxRendera): Edytowane 18 Grudzień 20168 l przez groch
Napisano 20 Grudzień 20168 l Autor Nóż survivalowy wymodelowany w Fusion 360: Edytowane 29 Styczeń 20178 l przez groch
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto