Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Ostatnio męczy mnie jedno pytanie ponieważ od jakiegoś czasu animuję sobie na pobranych z sieci darmowych już zrigowanych modelach i pojawiło się pytanie.. Czy jest sens skupiać się jeszcze na własnym rigowaniu postaci czy lepiej skupić się już na zrigowanych postaciach i doskonalić umiejętności w animacji ? W większych firmach i tak jest rigger osobno i animator osobno lecz i tak jakoś nie daje mi to spokoju.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zalezy co chcesz robic. Jezeli tylko animowac, to skup sie na animacji. To wystarczajaco trudny i wymagajacy duzo treningu temat;)

 

Z drugiej strony oczywiscie wiedza na temat riggowania, chocby podstawowa z pewnoscia nie zaszkodzi.

Napisano

Nawet jeśli chcesz tylko animować i zakładasz, że będziesz pracował w "większych firmach" (wybredny!), powinieneś liznąć temat. Minimum to zapoznanie się z dostępnymi autoriggerami do mayi (advanced skeleton, setup machine etc.) - przynajmniej zwiększy to twoje szanse na freelancerską robotę.

Napisano
  • Autor
Nawet jeśli chcesz tylko animować i zakładasz, że będziesz pracował w "większych firmach" (wybredny!), powinieneś liznąć temat. Minimum to zapoznanie się z dostępnymi autoriggerami do mayi (advanced skeleton, setup machine etc.) - przynajmniej zwiększy to twoje szanse na freelancerską robotę.

 

 

oj tak rzuciłem po prostu, iż w "wielkich firmach" co nie oznacza, że nie chciałbym pracować dla mniejszych. Każde doświadczenie jest cenne.

 

Tak chcę się kierować w animację. Nie korzystałem z autorigów jeszcze ale postaram się wykorzystać szczególnie ten polecony przez Reanimator'a. Zwykle sam stawiam szkielet od podstaw z kości, później maluję i ustawiam punkty kontrolne lecz właśnie chciałem się dowiedzieć czy jest większy sens zagłębiać się w to bardzo mocno zamiast poświęcać ten czas na doskonalenie animacji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności