Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Stworzyłem sobie taki oto model Impa z klayscznego Dooma:

 

Gv9qhM9.jpg

 

W 3ds Max dopasowałem do niego szkielet Biped i na skórę nałożyłem modyfikator Physique.

 

2j9fBaX.jpg

 

Problem polega na tym, że model potwora posiada kolce.Gdy zwiększam radiusy envelopów, tak aby objęły np. kolce na ramionach, to niestety pętla zaczyna obejmować również np. część klatki piersiowej.

 

N2AUlhU.jpg

 

Czy jest jakiś sposób aby dołączyć kolce do danej kości? Proszę o jekiekolwiek sugestie. Dodatkowo model nie jest zrobiony w pozycji rozgwiazdy ale myślę że ramiona są na tyle rozchylone, że powinno wystarczyć.

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzięki ci wielkie, faktycznie skin jest nieporównywalnie lepszy. Uczę się go dopiero, dlatego też powstają różne problemy. Używam paint weights powoli dochodząc do tego, jak to działa, ale mam kolejne problem i nie wiem z czego on wynika. Otóż np. mam ramię pomalowane w ten sposób:

 

tm9DLTa.jpg

 

We wszystkich położeniach powiedzmy że na chwilę obecną jest w miare ok. Niestety kiedy ruszam ramieniem w przód powstaje to dziwne wybrzuszenie, kolec:

 

1S2VTdF.jpg




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności