Reinchard Napisano 24 Lipiec 2014 Napisano 24 Lipiec 2014 Stworzyłem sobie taki oto model Impa z klayscznego Dooma: W 3ds Max dopasowałem do niego szkielet Biped i na skórę nałożyłem modyfikator Physique. Problem polega na tym, że model potwora posiada kolce.Gdy zwiększam radiusy envelopów, tak aby objęły np. kolce na ramionach, to niestety pętla zaczyna obejmować również np. część klatki piersiowej. Czy jest jakiś sposób aby dołączyć kolce do danej kości? Proszę o jekiekolwiek sugestie. Dodatkowo model nie jest zrobiony w pozycji rozgwiazdy ale myślę że ramiona są na tyle rozchylone, że powinno wystarczyć.
Reanimator Napisano 24 Lipiec 2014 Napisano 24 Lipiec 2014 Nie uzywaj Physique, to modyfikator z poprzedniego wieku. Skin W nim bedziesz mogl okreslic tzw. wagi dla kazdego werteksa.
Reinchard Napisano 24 Lipiec 2014 Autor Napisano 24 Lipiec 2014 Dzięki ci wielkie, faktycznie skin jest nieporównywalnie lepszy. Uczę się go dopiero, dlatego też powstają różne problemy. Używam paint weights powoli dochodząc do tego, jak to działa, ale mam kolejne problem i nie wiem z czego on wynika. Otóż np. mam ramię pomalowane w ten sposób: We wszystkich położeniach powiedzmy że na chwilę obecną jest w miare ok. Niestety kiedy ruszam ramieniem w przód powstaje to dziwne wybrzuszenie, kolec:
Rekomendowane odpowiedzi