Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Maxowski UVW mapping modifier jest niewystarczający/niezadawalający dla bardziej skomplikowanych modeli. Moje pytanie brzmi, czy slyszal ktos o pluginach, ktore oprocz planar/spherical/cylindrical.. daja mozliwosci tworzenia wlasnego gizma dla UVW mappingu? Nie chodzi mi tu o programy "rozcinające mesha" czy tez alternatywne sposoby teksturingu. Chodzi mi po prostu o to czy istnieje mozliwost tworzenia wlasnych ksztaltow dla gizm?

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 973
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Czy aby czas potrzebny ci na stworzenie wlasnego gizma (jesli wogole mozna by takie zrobic) nie bedzie wiekszy od wykozystania Unwrap UVW i poteksturowania ta metoda?

Napisano

o ile dobrze kojarze to manuka texture layers ma takie mozliwosci

ale glowy sobie nie dam uciac bo slabo poznalem tego plugina

Napisano

ee... taki urok gizma, że jest proste, musi być o ile dobrze mi wiadomo definiowane matematycznie, tylko wtedy rzutowanie obiektu ma jakiś sens. (i chyba w ogóle jest możliwe)

W sumie to trzeba by potem robić gizmo dla gizma ;]

Napisano
  • Autor
  Salvator napisał:
ee... taki urok gizma, że jest proste, musi być o ile dobrze mi wiadomo definiowane matematycznie, tylko wtedy rzutowanie obiektu ma jakiś sens. (i chyba w ogóle jest możliwe)

W sumie to trzeba by potem robić gizmo dla gizma ;]

 

Hehe, wlasnie myslalem o tym i doszedlem do tego samego wniosku, kazdy rodzaj gizma ma unikalną interpretację matematyczną.

Choc zaluje, ze np nie da sie gizmom dac prostych modyfikatorow w stylu bend :)

 

No chyba ze sie da... Z drugiej strony modyfikator bend tez ma swoje gizmo...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności