Napisano 20 Wrzesień 200420 l Maxowski UVW mapping modifier jest niewystarczający/niezadawalający dla bardziej skomplikowanych modeli. Moje pytanie brzmi, czy slyszal ktos o pluginach, ktore oprocz planar/spherical/cylindrical.. daja mozliwosci tworzenia wlasnego gizma dla UVW mappingu? Nie chodzi mi tu o programy "rozcinające mesha" czy tez alternatywne sposoby teksturingu. Chodzi mi po prostu o to czy istnieje mozliwost tworzenia wlasnych ksztaltow dla gizm?
Napisano 20 Wrzesień 200420 l Czy aby czas potrzebny ci na stworzenie wlasnego gizma (jesli wogole mozna by takie zrobic) nie bedzie wiekszy od wykozystania Unwrap UVW i poteksturowania ta metoda?
Napisano 20 Wrzesień 200420 l Autor Zgadza sie, ale pytam z ciekawosci. Czy wogole istnieje mozliwosc (jakas) tworzenia wlasnych gizm?
Napisano 20 Wrzesień 200420 l o ile dobrze kojarze to manuka texture layers ma takie mozliwosci ale glowy sobie nie dam uciac bo slabo poznalem tego plugina
Napisano 20 Wrzesień 200420 l ee... taki urok gizma, że jest proste, musi być o ile dobrze mi wiadomo definiowane matematycznie, tylko wtedy rzutowanie obiektu ma jakiś sens. (i chyba w ogóle jest możliwe) W sumie to trzeba by potem robić gizmo dla gizma ;]
Napisano 20 Wrzesień 200420 l http://www.mankua.com/texturelayers.cfm osobiscie wole standardowy unwrap + deepuv :)
Napisano 20 Wrzesień 200420 l Autor Salvator napisał: ee... taki urok gizma, że jest proste, musi być o ile dobrze mi wiadomo definiowane matematycznie, tylko wtedy rzutowanie obiektu ma jakiś sens. (i chyba w ogóle jest możliwe) W sumie to trzeba by potem robić gizmo dla gizma ;] Hehe, wlasnie myslalem o tym i doszedlem do tego samego wniosku, kazdy rodzaj gizma ma unikalną interpretację matematyczną. Choc zaluje, ze np nie da sie gizmom dac prostych modyfikatorow w stylu bend :) No chyba ze sie da... Z drugiej strony modyfikator bend tez ma swoje gizmo...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto