PeterNoOne Napisano 2 Sierpień 2014 Napisano 2 Sierpień 2014 Czy ktos z forumowiczów robił modele do gta 4?. Chciałbym zrobic motocykl. Wiem ze jest potrzebny z modeler to konvertowania do formatu wft.
ciacho191 Napisano 2 Sierpień 2014 Napisano 2 Sierpień 2014 Ale co byś chciał konkretnie, nie potrzeba tutaj grafików od rockstara, bo po pierwsze nie mogą od tak dawać modeli z gry na lewo i prawo, a po drugie oni pracowali z tego co mi wiadomo, w 3ds, także duża część forum umie się tym programem posłużyć jak coś trzeba
PeterNoOne Napisano 2 Sierpień 2014 Autor Napisano 2 Sierpień 2014 Konkretnie to chciałbym wiedziec czy ktoś z was zrobił taki model? Zrobić siatkę mogę w 3ds'ie ale nie wiem jak zabrac sie za tekstury i dummy, itp Żeby to poźniej działało w grze.
SabaruK Napisano 5 Sierpień 2014 Napisano 5 Sierpień 2014 Tworząc modele pojazdów musisz pamiętać żeby nie dawać zbyt dużej ilości poligonów. Jak pojazd będzie miał ich zbyt dużo to gra się nie włączy. Ile ich przypadało na każdy pojazd nie pamiętam. Jeżeli chodzi o teksturę to możesz dawać dowolną. JPG, TGA, BMP, chyba jeszcze jakaś była ale nie pamiętam. Sama tekstura możesz być w dowolnej rozdzielności i nawet w HD ale im bardziej szczegółowa tekstura tym większy modele będzie miał wpływa na stabilność gry. Co do dummy wystarczy zaimportować jakiś model pojazdu do gry i przyjrzeć się jak jest zbudowana hierarchia. Potem wystarczy dummy podstawić do swojego modelu i gotowe. Sam model możesz wyeksportować z gry albo ściągnąć jakiś z neta. Jest ich setki jak nie tysiące.
PeterNoOne Napisano 6 Sierpień 2014 Autor Napisano 6 Sierpień 2014 (edytowane) Wiem że model musi być low poly. Im więcej poligonów tym bardziej obciążony jest procesor i GPU. Im więcej do obliczenia tym wolniej gra będzie działać. Planuje zrobić model bazując na tym modzie: http://www.gamemodding.net/en/gta-iv/gta-iv-bikes/16830-bmw-r75-sahara.html Edytowane 6 Sierpień 2014 przez PeterNoOne
Rekomendowane odpowiedzi