HellScythe Napisano 9 Sierpień 2014 Napisano 9 Sierpień 2014 Witam!! Zainteresowałem się ostatnio czymś co nazywa się morphing(nie wiem czy dobrze napisałem), czyli przejściu jednego modelu w inny. Teraz tak kiedy robie animacje np walki na miecze, i miecz drasnie przeciwnika i pojawia się takie fajne zbliżenie na którym widać jak rozcina skórę, lub jak pocisk trafia w cel i pojawia się dziura. To też wykorzystuje do tego morphing czy są lepsze sposoby?? oraz cięcie na pół, raz zrobiłem tak że model był podzielony na dwie część, i idealnie dopasowane, i siekiera trafiała tam gdzie się łączyły. bardzo proszę o odpowiedź.
Azbesty Napisano 9 Sierpień 2014 Napisano 9 Sierpień 2014 wiele technik zalezy czy caly model jest 3D czy jest to efekt nałożony na istniejący obraz. itp.
HellScythe Napisano 10 Sierpień 2014 Autor Napisano 10 Sierpień 2014 a mógłbyś mi podać nazwy tych technik, bo nie bardzo wiem jak to szukać. a jeśli jest ich zbyt dużo to może te najbardziej podstawowe żebym miał jakiś punkt zaczepienia.
natas Napisano 10 Sierpień 2014 Napisano 10 Sierpień 2014 http://www.videocopilot.net/tutorials/blood_splatter/ http://www.videocopilot.net/tutorial/assisted_suicide/ http://www.youtube.com/watch?v=_V6VcxLo-Bo
HellScythe Napisano 1 Październik 2014 Autor Napisano 1 Październik 2014 (edytowane) pobawiłem się tym truche, ten trzeci filmik to jest to co szukam ale, nie wymyśliłem ani nie nalazłem nic innego, na temat pojawiania się ran. np. gość dostaje mieczem po klatce mieczem, zbliżenie kamery na ostrze gdzie widzimy jak rozcina ciało, tylko morfing mi sie udało tu zastosować, i mieć taki model z taką raną otwartą potem Edytowane 1 Październik 2014 przez HellScythe
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się