Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!!

Zainteresowałem się ostatnio czymś co nazywa się morphing(nie wiem czy dobrze napisałem), czyli przejściu jednego modelu w inny.

 

Teraz tak kiedy robie animacje np walki na miecze, i miecz drasnie przeciwnika i pojawia się takie fajne zbliżenie na którym widać jak rozcina skórę, lub jak pocisk trafia w cel i pojawia się dziura. To też wykorzystuje do tego morphing czy są lepsze sposoby??

 

oraz cięcie na pół, raz zrobiłem tak że model był podzielony na dwie część, i idealnie dopasowane, i siekiera trafiała tam gdzie się łączyły.

 

bardzo proszę o odpowiedź.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wiele technik zalezy czy caly model jest 3D czy jest to efekt nałożony na istniejący obraz. itp.

Napisano
  • Autor

a mógłbyś mi podać nazwy tych technik, bo nie bardzo wiem jak to szukać.

a jeśli jest ich zbyt dużo to może te najbardziej podstawowe żebym miał jakiś punkt zaczepienia.

Napisano
  • Autor

pobawiłem się tym truche, ten trzeci filmik to jest to co szukam ale, nie wymyśliłem ani nie nalazłem nic innego, na temat pojawiania się ran.

np. gość dostaje mieczem po klatce mieczem, zbliżenie kamery na ostrze gdzie widzimy jak rozcina ciało, tylko morfing mi sie udało tu zastosować, i mieć taki model z taką raną otwartą potem

Edytowane przez HellScythe

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności