MaggotMaker Napisano 10 Sierpień 2014 Napisano 10 Sierpień 2014 Kiedy deformuje siatke obiektu w modo (w tym przypadku Twist), edge często nie łapią zaznaczenia + nie działa funkcja more (i możliwe, że różne inne też nie). Chciałbym zaznaczyć co drugi edge. Kiedy Tworzę np. donuta, funkcja działa bez zarzutu, dlatego myślę, że może przydałoby się jakoś "odświeżyć" ten mesh po wprowadzonych zmianach (coś ala convert to editable poly). Konkretnie, komunikat błędu to 'no plausible next element found'. To oczywiście bzudra, modelem jest prosty walec, a poza tym robię tutorial, w którym właśnie ta funkcja jest stosowana na identycznym obiekcie. Pozdraiwam!!!
Reanimator Napisano 10 Sierpień 2014 Napisano 10 Sierpień 2014 moze dziura w siatce, niewidoczna golym okiem, albo jakis kwas z historia? Uzyj narzedzia do sprzatania siatki, zeby wylapac ewentualne bugi.
MaggotMaker Napisano 10 Sierpień 2014 Autor Napisano 10 Sierpień 2014 Tak dzięki, to był kwas z mojej strony. W Catmull-calrk subdivision(shift+tab), miałem ustawienie smoothing all, powinno być crease all. Niby podobne, a zrobiło różnice. Jakie jest w modo narzędzie do czyszczenia siatki?
Reanimator Napisano 10 Sierpień 2014 Napisano 10 Sierpień 2014 http://docs.luxology.com/modo/601/help/pages/modotoolbox/Tools/MeshCleanup.html
Reanimator Napisano 11 Sierpień 2014 Napisano 11 Sierpień 2014 Albo modyfikator STL Check Modifier, albo w nowszych maxach: Mesh Inspector w roznych menusach (to nie jest modyfikator)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się