Napisano 10 Sierpień 201410 l Kiedy deformuje siatke obiektu w modo (w tym przypadku Twist), edge często nie łapią zaznaczenia + nie działa funkcja more (i możliwe, że różne inne też nie). Chciałbym zaznaczyć co drugi edge. Kiedy Tworzę np. donuta, funkcja działa bez zarzutu, dlatego myślę, że może przydałoby się jakoś "odświeżyć" ten mesh po wprowadzonych zmianach (coś ala convert to editable poly). Konkretnie, komunikat błędu to 'no plausible next element found'. To oczywiście bzudra, modelem jest prosty walec, a poza tym robię tutorial, w którym właśnie ta funkcja jest stosowana na identycznym obiekcie. Pozdraiwam!!!
Napisano 10 Sierpień 201410 l moze dziura w siatce, niewidoczna golym okiem, albo jakis kwas z historia? Uzyj narzedzia do sprzatania siatki, zeby wylapac ewentualne bugi.
Napisano 10 Sierpień 201410 l Autor Tak dzięki, to był kwas z mojej strony. W Catmull-calrk subdivision(shift+tab), miałem ustawienie smoothing all, powinno być crease all. Niby podobne, a zrobiło różnice. Jakie jest w modo narzędzie do czyszczenia siatki?
Napisano 10 Sierpień 201410 l http://docs.luxology.com/modo/601/help/pages/modotoolbox/Tools/MeshCleanup.html
Napisano 11 Sierpień 201410 l Albo modyfikator STL Check Modifier, albo w nowszych maxach: Mesh Inspector w roznych menusach (to nie jest modyfikator)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto