Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Kiedy deformuje siatke obiektu w modo (w tym przypadku Twist), edge często nie łapią zaznaczenia + nie działa funkcja more (i możliwe, że różne inne też nie).

 

Zrzutekranu2014-08-10o170301_zps370e78f4.png

 

 

Chciałbym zaznaczyć co drugi edge. Kiedy Tworzę np. donuta, funkcja działa bez zarzutu, dlatego myślę, że może przydałoby się jakoś "odświeżyć" ten mesh po wprowadzonych zmianach (coś ala convert to editable poly).

 

Konkretnie, komunikat błędu to 'no plausible next element found'.

 

To oczywiście bzudra, modelem jest prosty walec, a poza tym robię tutorial, w którym właśnie ta funkcja jest stosowana na identycznym obiekcie.

 

Pozdraiwam!!!

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

moze dziura w siatce, niewidoczna golym okiem, albo jakis kwas z historia? Uzyj narzedzia do sprzatania siatki, zeby wylapac ewentualne bugi.

Napisano
  • Autor

Tak dzięki, to był kwas z mojej strony.

W Catmull-calrk subdivision(shift+tab), miałem ustawienie smoothing all, powinno być crease all. Niby podobne, a zrobiło różnice.

 

Jakie jest w modo narzędzie do czyszczenia siatki?

Napisano

Albo modyfikator STL Check Modifier, albo w nowszych maxach: Mesh Inspector w roznych menusach (to nie jest modyfikator)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności