Gość mariusz1 Napisano 11 Sierpień 2014 Napisano 11 Sierpień 2014 (edytowane) Witam. Moje początki z Maxem - lampka 3ds Max + vray 2.0 Edytowane 11 Sierpień 2014 przez mariusz1
Hokmah Napisano 11 Sierpień 2014 Napisano 11 Sierpień 2014 Pracuj pracuj i jeszcze raz pracuj :) Widać łączenia tekstury, która jest na ścianie co nie wygląda estetycznie na pierwszy rzut oka. Dodając bumpa do tej tekstury cegiełkowej osiągnąłbyś fajniejszy efekt gdyż obecnie wygląda jak zwykła tapeta chyba, że chciałeś by tak wyglądało.. Kontakt jest zdecydowanie zbyt nisko.. Jeszcze nigdy w życiu codziennym nie spotkałem się z tak nisko osadzonym gniazdkiem jak w Twojej scenie. Powodzenia w dalszej pracy !
skalpel3d Napisano 12 Sierpień 2014 Napisano 12 Sierpień 2014 tak naprawdę to prace powinieneś dać do działu WIP bo ta praca wymaga jeszcze sporo poświęconego czasu jej a także poprawek które trzeba nanieść. W pierwszej kolejności sprawdź czy cegiełki mają rzeczywisty wymiar bo te wyglądają na trochę za małe, pokusiłbym się ścianę zrobić przy pomocy vraydispalcementmod będzie wyglądała bardziej realistycznie. Światło z tej lampki nie wygląda realistycznie nie ma efektu zanikania światła, zmień filtr aa lub jego parametry bo masz ząbkowanie na refleksach, podłodze przydałby się minimum jakiś lekki bump :) , kolejna rzecz to masz niskie subdividy w materiale szafki wychodzi ci na niej szum. Dwa dobrze jak byś dał ustawienia vraya kamery i światła
Rekomendowane odpowiedzi