Juzwa Napisano 22 Sierpień 2014 Napisano 22 Sierpień 2014 (edytowane) Witam, Kompletnie padł mi dzis max2014, gdzie mialem jedyna dzialajaca wersje fumefx pod maxa. Szkoda bo akurat bylem w trakcie pisania nowego skrypciku ktory mial mi usprawnic prace. Wiec szybko odpalam majke i ruszam z tematem bo nie ma co oplakiwac maxia. Mam tylko kilka pytan: 1. Czy jest w majce jakis odpowiednik maxowego Meshera czy BlobMesha? Chcialbym sobie zmeshowac kilkaset zanimowanych obiektow ktore mam w jeden obiekt. I ten obiekt potem uzyc jako emittera (czy to do mayafluids czy fumefx). Operowanie kilkuset obiektami w emiterze wydaje mi sie dosyc klopotliwe. 2.ScriptEditor - QuickHelp. Mam problem z porzerzeniem jego okna, nie ma paska do kontrolowanie wielkosci tego okna. Trzyma mi sie taki waski pasek po prawej i niestety czesc helpa jest przycieta 3. I takie banalne pytanie: jak ustawic sobie inne tło robocze? nie chodzi mi o viewport ale renderer Edytowane 22 Sierpień 2014 przez Juzwa
Riko Napisano 22 Sierpień 2014 Napisano 22 Sierpień 2014 2. Taki skrypt znalazłem, u mnie na 2013 działa if(`window -exists quickHelpUserResizeWindow`) { deleteUI -window quickHelpUserResizeWindow; } proc okQuickHelpUserResize() { global string $gCommandExecuterSideBar; int $newWidthQuickHelpUserResize = `intSliderGrp -q -v newQuickHelpUserResize`; tabLayout -e -visible true -width $newWidthQuickHelpUserResize $gCommandExecuterSideBar; deleteUI -window quickHelpUserResizeWindow; } proc applyQuickHelpUserResize() { global string $gCommandExecuterSideBar; int $newWidthQuickHelpUserResize = `intSliderGrp -q -v newQuickHelpUserResize`; if ($newWidthQuickHelpUserResize { $newWidthQuickHelpUserResize = 120; intSliderGrp -e -v 120 newQuickHelpUserResize; } tabLayout -e -visible true -width $newWidthQuickHelpUserResize $gCommandExecuterSideBar; } proc resetQuickHelpUserResize() { global string $gCommandExecuterSideBar; intSliderGrp -e -v 120 newQuickHelpUserResize; tabLayout -e -visible true -width 120 $gCommandExecuterSideBar; } string $quickHelpUserResizeWindow = `window -title "Script Editor Quick Help Resizer" -wh 500 100 quickHelpUserResizeWindow`; columnLayout -w 300; intSliderGrp -label "Quick Help Frame Size" -field true -cal 1 "center" -v 120 -cc applyQuickHelpUserResize -dc applyQuickHelpUserResize -minValue 120 -maxValue 500 -fieldMinValue 0 -fieldMaxValue 500 newQuickHelpUserResize; separator; rowColumnLayout -nc 2 -cw 1 200 -cw 2 200; button -label "Ok" -c okQuickHelpUserResize; button -label "Reset" -c resetQuickHelpUserResize; int $quickHelpResizerDisclaimerConfirmationPass; string $quickHelpResizerDisclaimerConfirmation; string $quickHelpResizerDisclaimer = "Disclaimer."+"\n"+ "\n"+ "You agree that you use these script on your own responsibility."+"\n"+ "\n"+ " You are aware that the script may not work below Maya 2012."+"\n"+ "\n"+ "These scripts will never make modifications to your system settings, as long as they are used unaltered. Any change you make, you make on your own responsibility."+"\n"+ "\n"+ "Feedback and bug reports can reported on the forum where you have found this script, or at the following email address."+"\n"+ "\n"+ "[email protected]"+"\n"+ "\n"+ "\n"+ "By pressing the OK button, you agree to the disclaimer above."+"\n"+ "\n"+ "Lone Wolf Productions."+"\n"; $quickHelpResizerDisclaimerConfirmation = `confirmDialog -title "Quick Help Resizer- Disclaimer." -message $quickHelpResizerDisclaimer -button "Ok" -button "Cancel" -defaultButton "Ok" -cancelButton "Cancel" -dismissString "Cancel" -icon "information"`; if($quickHelpResizerDisclaimerConfirmation == "Ok") { showWindow $quickHelpUserResizeWindow; window -e -wh 405 52 quickHelpUserResizeWindow; } 3. zaznacz kamere, zakładka environment i Background color, o ile o to Ci chodzi :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się