Skocz do zawartości

Obiekty 3d: Szachy


Rekomendowane odpowiedzi

Gość pandrzej2
Napisano (edytowane)

Witam,

Na wstępie chciał przedstawić ostanie moje dzieło.

To co krytycznie sam widzę to fakt, że skupiam się na modelowaniu, a za bardzo nie przywiązuje do wagi do całej sceny, tła itd.

Gdy oglądam sobie forum widzę ile mi jeszcze brakuje, tu są naprawdę ładne dzieła i moje modelowanie jest jeszcze daleko w tyle.

Niemniej postanawiam pochwalić się moimi pracami.

Wykonane w Blenderze, renderowanie w Cycles.

 

chess_blend.png0001.png2ebcbf8f-dd14-495f-a720-a5a6891fd05aOriginal.jpg

chess_blend.png0006.png0e5b41c7-16ca-482c-80ea-846fdcdeb4fdOriginal.jpg

 

chess_blend.png0002.png33961187-b48c-409b-92b9-91282f36340dOriginal.jpg

 

 

 

chess_blend.png0008.png4f084fd5-b4cb-4e20-80ee-55f8f0c322beOriginal.jpg

 

chess_blend.png0005.png3c464d9a-11dd-4176-8155-9c94eb8c4290Original.jpg

 

 

chess_blend.png0003.png506e40da-989d-42be-a131-97a9142a7375Original.jpg

 

Clipboard01.jpg984c8214-5c56-4cc5-9d70-c0a0cfa3063cOriginal.jpg

 

Nie będę ukrywał, że wystawiam swoje dzieła na turbosquid

Nie ma za to dużej kasy, ale zawsze jest to dobrym motorem do powstawiania kolejnych prac.

 

http://www.turbosquid.com/Search/Artists/3DinHD

Edytowane przez pandrzej2
  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gość pandrzej2
Napisano

Dzięki, dokładnie tak, tylko jeden pionek wymaga pracy, reszta to banał.

Napisano

Z reguły prace pod tytułem "szachy" robią początkujący, ale tutaj wyszło bardzo pro, skoczek wyszedł bardzo fajnie. No i na plus to, że poświęciłeś czas by wyrenderować to bez szumu. Zawsze jak widzę prace wyrenderowane w Cyclesie to z mega ziarnem. Ja wiem że to nie jest najszybszy silnik renderujący, ale warto wyrenderować to "godzinę" dłużej by pokazać się z najlepszej strony.

Gość pandrzej2
Napisano

Generalnie jest troszkę ziarenka. W scenach jest tylko 700 sampli. Rendery w tych rozdzielczościach liczyły się ok 30 minut na słabej karcie geforce gtx 650.

Ziarno zależy od wielu czynników, między innymi od dobrania oświetlenia materiałów itd.

Tak naprawdę co pewien czas od 2009 robię od czasu do czasu nową wersję szachów.

Wszystkie wersje są na moim koncie na turbosquid.

Swoją przygodę z modelowaniem (w sumie ciągle tylko skoczka) zaczynałem od programu wings 3d

A to dzieło z maja tego roku:

chessV30003.pngbcd7fa4d-d414-4091-92f3-1dcf1043fec2Original.jpg

 

chessV30002.pngfacad1a4-bdd8-4301-8e09-f7e272c446a0Original.jpg

 

chessV30001.pngb9aafba5-b4f6-4811-9592-4843c1ecd026Original.jpg

 

chessV30006.png19d7f580-3473-406b-b57a-e3a93b5a4221Original.jpg

 

 

Clipboard01.jpg22fe81cf-a373-4ecb-9b80-9066e485a8b2Original.jpg




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności