robi1906 Posted August 24, 2014 Share Posted August 24, 2014 W tym cyklu chciałbym przedstawić to co polscy inżynierowie i robotnicy produkowali od roku 1945. Technika Połączenie C4d i Zbrusha , podstawa modelowania to C4d , " zmiękczanie" , malowanie i teksturowanie w Zbrush , potem powrót i render w C4d . Render zwykły , z opcji jest Ao i Gi Uwagi te modele , chciałbym przedstawić jako miniatury , obracające się na podstawce , do tego akurat modelu dodam na pace puchy farby lub coś podobnego , jako że ten model waży zaledwie 12 mb to cel nie jest za ambitny , jak na mój komputer , ( z powodu wagi musiałem porzucić ważące więcej projekty ). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lowcst Posted August 24, 2014 Share Posted August 24, 2014 Całkiem ok ten Żuczek tylko zmniejsz kierunkowskazy boczne, popraw wytłoczenie poniżej klapy maski i dodaj na masce plakietkę z logiem ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
susanthedeath Posted August 28, 2014 Share Posted August 28, 2014 Niestety mocno nie trzyma proporcji. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/ff/FSC_%C5%BBuk.JPG za niskie szyby w drzwiach, zdecydowanie za głębokie przetłoczenia z boku, za głęboko osadzone reflektory i za wielkie boczne kierunki Link to comment Share on other sites More sharing options...
robi1906 Posted September 14, 2014 Author Share Posted September 14, 2014 Dzięki za uwagi , wytłoczenia boczne zmniejszone , zostało jeszcze wiele drobiazgów , ale z braku czasu , zajmie to chwile , teraz przedstawię jeszcze niedokończoną pakę . Link to comment Share on other sites More sharing options...
rico08071983 Posted September 15, 2014 Share Posted September 15, 2014 textury wyglądają pożądnie, ale światło wszystko psuje. Popracował bym troche nad tym. Jeżeli chodzi o sam render, może sprubował byś wykonać kilka osobnych renderów każdy z innym oświetleniem i wymieszać je w np. GIMPie. Pamiętaj, że w takim przypadku materiał sdzkła powinien być renderowany tylko raz, a kolejne rendery powinny mieć niezdefiniowany materiał szyb. to powinno zniwelować sztuczny niebieski odblask. Tu jest genialny tutorial jak ładnie zrenderować tego typu scene ( niestety w blenderze, ale zasady sa te same). Link to comment Share on other sites More sharing options...
robi1906 Posted November 11, 2014 Author Share Posted November 11, 2014 (edited) dzieki jeszcze raz za słuszne spostrzeżenia , kilka dni temu wydawało mi się że takie coś będzie fajne , a teraz sam nie wiem , miałem dodać piasek jakąś betoniarkę , żeby to wyglądało na jakiś remont lub etc. A teraz co techniki , zdjęcie wiaduktu wrzucone do C4d , pod żuka plane aby imitować cień , jak również żeby dopasować pachołki , z tyłu jeszcze dałem barierkę ale na razie ją usunąłem , właz do studzienki fotomontaż , hasło na górze ma pokazywać epokę kiedy naprawdę istniał Polski przemysł (nie tylko samochodowy) . większy rozmiar zdjęcia na http://zapodaj.net/43a5c988f75a5.png.html Edited November 11, 2014 by robi1906 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now