robi1906 Napisano 24 Sierpień 2014 Share Napisano 24 Sierpień 2014 W tym cyklu chciałbym przedstawić to co polscy inżynierowie i robotnicy produkowali od roku 1945. Technika Połączenie C4d i Zbrusha , podstawa modelowania to C4d , " zmiękczanie" , malowanie i teksturowanie w Zbrush , potem powrót i render w C4d . Render zwykły , z opcji jest Ao i Gi Uwagi te modele , chciałbym przedstawić jako miniatury , obracające się na podstawce , do tego akurat modelu dodam na pace puchy farby lub coś podobnego , jako że ten model waży zaledwie 12 mb to cel nie jest za ambitny , jak na mój komputer , ( z powodu wagi musiałem porzucić ważące więcej projekty ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lowcst Napisano 24 Sierpień 2014 Share Napisano 24 Sierpień 2014 Całkiem ok ten Żuczek tylko zmniejsz kierunkowskazy boczne, popraw wytłoczenie poniżej klapy maski i dodaj na masce plakietkę z logiem ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
susanthedeath Napisano 28 Sierpień 2014 Share Napisano 28 Sierpień 2014 Niestety mocno nie trzyma proporcji. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/ff/FSC_%C5%BBuk.JPG za niskie szyby w drzwiach, zdecydowanie za głębokie przetłoczenia z boku, za głęboko osadzone reflektory i za wielkie boczne kierunki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robi1906 Napisano 14 Wrzesień 2014 Autor Share Napisano 14 Wrzesień 2014 Dzięki za uwagi , wytłoczenia boczne zmniejszone , zostało jeszcze wiele drobiazgów , ale z braku czasu , zajmie to chwile , teraz przedstawię jeszcze niedokończoną pakę . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rico08071983 Napisano 15 Wrzesień 2014 Share Napisano 15 Wrzesień 2014 textury wyglądają pożądnie, ale światło wszystko psuje. Popracował bym troche nad tym. Jeżeli chodzi o sam render, może sprubował byś wykonać kilka osobnych renderów każdy z innym oświetleniem i wymieszać je w np. GIMPie. Pamiętaj, że w takim przypadku materiał sdzkła powinien być renderowany tylko raz, a kolejne rendery powinny mieć niezdefiniowany materiał szyb. to powinno zniwelować sztuczny niebieski odblask. Tu jest genialny tutorial jak ładnie zrenderować tego typu scene ( niestety w blenderze, ale zasady sa te same). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robi1906 Napisano 11 Listopad 2014 Autor Share Napisano 11 Listopad 2014 (edytowane) dzieki jeszcze raz za słuszne spostrzeżenia , kilka dni temu wydawało mi się że takie coś będzie fajne , a teraz sam nie wiem , miałem dodać piasek jakąś betoniarkę , żeby to wyglądało na jakiś remont lub etc. A teraz co techniki , zdjęcie wiaduktu wrzucone do C4d , pod żuka plane aby imitować cień , jak również żeby dopasować pachołki , z tyłu jeszcze dałem barierkę ale na razie ją usunąłem , właz do studzienki fotomontaż , hasło na górze ma pokazywać epokę kiedy naprawdę istniał Polski przemysł (nie tylko samochodowy) . większy rozmiar zdjęcia na http://zapodaj.net/43a5c988f75a5.png.html Edytowane 11 Listopad 2014 przez robi1906 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się