Skocz do zawartości

UVW a render to texture


_LoGaN_

Rekomendowane odpowiedzi

jak zrobic zeby textury w render to texture nie renderowaly sie do kwadratu tylko do prostokata (np. 128x64 px), da sie to ustawic w render to texture ale w tedy sciska mi a tego niechcem. Jezeli ktos wie co mam na mysli i wie jak to zrobic plz help. thx.

 

aha w uvw map tez mozna zmienic rozdzielczosc - zmieniam ze standardowego 256x256 na np 64x256 ale to takze nic nie daje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

no w sumie .. ale nie dowiemy sie dopoki autor nie napisze ;)

 

ale myslalem ze texporter rowniez daje mozliwosc renderowania na siatke UVW powstalych textor,cieni,i innych zwiazanych ze zmianami w mapie ... ok widze ze musze sie tym zainteresowac ... ;)

 

 

--- EDIT---

 

Gotham - zwyczajne rozkojazenie ... mistejk i tyle ... wydawalo mi sie ze texporter ma mozliwosc wyexportowania rowniez textury z light map ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem pewien, ale z pomoca moze (ale nie musi) przyjsc edycja MaxScriptu. Odsylam do linka:

 

http://www.discreet.com/support/max/faq/printfriendly.php3?prod=dddstudio&id=1160

 

Pozdr

 

-------

 

Sprostowanie: Jednak nie, bo występujące tam wymiary (np. 2048) determinują niestety bok kwadratu, a nie jeden z boków prostokąta.

 

Tak czy inaczej, moze Ci sie to przydac w przyszlosci...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności