Napisano 21 Wrzesień 200420 l jak zrobic zeby textury w render to texture nie renderowaly sie do kwadratu tylko do prostokata (np. 128x64 px), da sie to ustawic w render to texture ale w tedy sciska mi a tego niechcem. Jezeli ktos wie co mam na mysli i wie jak to zrobic plz help. thx. aha w uvw map tez mozna zmienic rozdzielczosc - zmieniam ze standardowego 256x256 na np 64x256 ale to takze nic nie daje.
Napisano 21 Wrzesień 200420 l a nie lepiej uzyc pluginu texporter ? (powinni dac go standardowo do maxa 7 i zastapic nim render to texture, o ile juz nie jest )
Napisano 21 Wrzesień 200420 l no w sumie .. ale nie dowiemy sie dopoki autor nie napisze ;) ale myslalem ze texporter rowniez daje mozliwosc renderowania na siatke UVW powstalych textor,cieni,i innych zwiazanych ze zmianami w mapie ... ok widze ze musze sie tym zainteresowac ... ;) --- EDIT--- Gotham - zwyczajne rozkojazenie ... mistejk i tyle ... wydawalo mi sie ze texporter ma mozliwosc wyexportowania rowniez textury z light map ...
Napisano 21 Wrzesień 200420 l Marcinie proszę naprawdę zmień kolejność... Najpierw zapoznaj się z tematem, a potem zacznij się wypowiadać, bo bzdury opowiadasz.
Napisano 21 Wrzesień 200420 l Nie jestem pewien, ale z pomoca moze (ale nie musi) przyjsc edycja MaxScriptu. Odsylam do linka: http://www.discreet.com/support/max/faq/printfriendly.php3?prod=dddstudio&id=1160 Pozdr ------- Sprostowanie: Jednak nie, bo występujące tam wymiary (np. 2048) determinują niestety bok kwadratu, a nie jeden z boków prostokąta. Tak czy inaczej, moze Ci sie to przydac w przyszlosci...
Napisano 23 Wrzesień 200420 l Autor dzienks chlopaki (i dziewczyny ? :) ). W koncu jakos poradzilem sobie z tym, nie udalo mi sie zmienic tej rozdzielczosci ale pokombinowalem i wyszlo w miare dobrze. THX
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto