Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

jak zrobic zeby textury w render to texture nie renderowaly sie do kwadratu tylko do prostokata (np. 128x64 px), da sie to ustawic w render to texture ale w tedy sciska mi a tego niechcem. Jezeli ktos wie co mam na mysli i wie jak to zrobic plz help. thx.

 

aha w uvw map tez mozna zmienic rozdzielczosc - zmieniam ze standardowego 256x256 na np 64x256 ale to takze nic nie daje.

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

a nie lepiej uzyc pluginu texporter ? (powinni dac go standardowo do maxa 7 i zastapic nim render to texture, o ile juz nie jest )

Napisano

no w sumie .. ale nie dowiemy sie dopoki autor nie napisze ;)

 

ale myslalem ze texporter rowniez daje mozliwosc renderowania na siatke UVW powstalych textor,cieni,i innych zwiazanych ze zmianami w mapie ... ok widze ze musze sie tym zainteresowac ... ;)

 

 

--- EDIT---

 

Gotham - zwyczajne rozkojazenie ... mistejk i tyle ... wydawalo mi sie ze texporter ma mozliwosc wyexportowania rowniez textury z light map ...

Napisano

Marcinie proszę naprawdę zmień kolejność... Najpierw zapoznaj się z tematem, a potem zacznij się wypowiadać, bo bzdury opowiadasz.

Napisano

Nie jestem pewien, ale z pomoca moze (ale nie musi) przyjsc edycja MaxScriptu. Odsylam do linka:

 

http://www.discreet.com/support/max/faq/printfriendly.php3?prod=dddstudio&id=1160

 

Pozdr

 

-------

 

Sprostowanie: Jednak nie, bo występujące tam wymiary (np. 2048) determinują niestety bok kwadratu, a nie jeden z boków prostokąta.

 

Tak czy inaczej, moze Ci sie to przydac w przyszlosci...

Napisano
  • Autor

dzienks chlopaki (i dziewczyny ? :) ). W koncu jakos poradzilem sobie z tym, nie udalo mi sie zmienic tej rozdzielczosci ale pokombinowalem i wyszlo w miare dobrze. THX

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności