Drathir Napisano 27 Sierpień 2014 Share Napisano 27 Sierpień 2014 Witam, przegladajac tutoriale http://www.digitaltutors.com/tutorial/1226-Quick-Start-to-Modeling-in-3ds-Max-Volume-2 trafilem na modelowanie przez edge modeling. Czasami tego uzywam, ale tylko na bardzo malym obszarze (elemencie) modelu. Czy w dzisiejszych czasach modeluje sie cale obiekty ("organic shape") ta metoda? Na tutorialu powyzej jest modelowany plecak, czy nie lepiej zrobic go z boxa + turbosmooth + ew. retopology przez freeform? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pajrot Napisano 27 Sierpień 2014 Share Napisano 27 Sierpień 2014 Czy w dzisiejszych czasach uczy sie ktoś jeszcze modelować w maxie? To ma jeszcze sens? ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2013 Napisano 27 Sierpień 2014 Share Napisano 27 Sierpień 2014 @Drathir takie modelowanie to podstawa, ciężko byłoby pracować bez możliwości wyciągania poligonów z Shift, tą metodą buduje się całe bryły. Nie ma szybszego sposobu na dodanie rzędu poligonów niż zaznaczenie kilku EDGE i wyciągnięcie ich z Shift. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azbesty Napisano 27 Sierpień 2014 Share Napisano 27 Sierpień 2014 Nie ma szybszego sposobu na dodanie rzędu poligonów niż zaznaczenie kilku EDGE i wyciągnięcie ich z Shift. jest :D xD w blenderze, rysujesz po prostu kreske i z menu wybierasz bridge xD! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się