Napisano 27 Sierpień 201410 l Witam, przegladajac tutoriale http://www.digitaltutors.com/tutorial/1226-Quick-Start-to-Modeling-in-3ds-Max-Volume-2 trafilem na modelowanie przez edge modeling. Czasami tego uzywam, ale tylko na bardzo malym obszarze (elemencie) modelu. Czy w dzisiejszych czasach modeluje sie cale obiekty ("organic shape") ta metoda? Na tutorialu powyzej jest modelowany plecak, czy nie lepiej zrobic go z boxa + turbosmooth + ew. retopology przez freeform?
Napisano 27 Sierpień 201410 l Czy w dzisiejszych czasach uczy sie ktoś jeszcze modelować w maxie? To ma jeszcze sens? ;)
Napisano 27 Sierpień 201410 l @Drathir takie modelowanie to podstawa, ciężko byłoby pracować bez możliwości wyciągania poligonów z Shift, tą metodą buduje się całe bryły. Nie ma szybszego sposobu na dodanie rzędu poligonów niż zaznaczenie kilku EDGE i wyciągnięcie ich z Shift.
Napisano 27 Sierpień 201410 l Cytat Nie ma szybszego sposobu na dodanie rzędu poligonów niż zaznaczenie kilku EDGE i wyciągnięcie ich z Shift. jest :D xD w blenderze, rysujesz po prostu kreske i z menu wybierasz bridge xD!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto