Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, przegladajac tutoriale

http://www.digitaltutors.com/tutorial/1226-Quick-Start-to-Modeling-in-3ds-Max-Volume-2

 

trafilem na modelowanie przez edge modeling. Czasami tego uzywam, ale tylko na bardzo malym obszarze (elemencie) modelu. Czy w dzisiejszych czasach modeluje sie cale obiekty ("organic shape") ta metoda? Na tutorialu powyzej jest modelowany plecak, czy nie lepiej zrobic go z boxa + turbosmooth + ew. retopology przez freeform?

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 736
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Czy w dzisiejszych czasach uczy sie ktoś jeszcze modelować w maxie? To ma jeszcze sens? ;)

Napisano

@Drathir takie modelowanie to podstawa, ciężko byłoby pracować bez możliwości wyciągania poligonów z Shift, tą metodą buduje się całe bryły.

Nie ma szybszego sposobu na dodanie rzędu poligonów niż zaznaczenie kilku EDGE i wyciągnięcie ich z Shift.

Napisano
  Cytat
Nie ma szybszego sposobu na dodanie rzędu poligonów niż zaznaczenie kilku EDGE i wyciągnięcie ich z Shift.

 

jest :D xD w blenderze, rysujesz po prostu kreske i z menu wybierasz bridge xD!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności