Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam,

mam takie pytanko: jak pozbyć się widocznych krawędzi, które zostawia za sobą \"render region\". obraz nie ma płynnych przejść pomiędzy polami renderowanymi, wygłada jak poskładany z odzielnych kwadratów ? Image sampler ustawiam na Adaptive subdivision a gi na irradiance map.

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Tak to wszyscy robią ;). A tak na serio, to czy jesteś pewien, że to wina obliczeń poszczególnych kwadratów, czy może zwyczajnie za małe próbkowanie mapy irradiance czy coś w tym stylu?

Podaj dokładniejsze dane

Napisano

subdivisions mapy irradiance ustawiam na 20, nie wiem co ustawiam zle i czemu to tak wygląda, załączam obrazek, i co ty Bacry o tym muslisz?

Napisano

No to co pokazujesz to nie jest zły efekt. Co do AA to chyba już jest włączony. Takie przechodzenie cienia to zwyczajne miekkie cienie. Szczerze powiem, że nie wiem co doradzić. Możę zwiększ subdivision na 30 ale nie jestem pewien. Ile masz odbić światła ustawione trzy czy więcej?

Napisano

A jeszcze jedno (dzis dopiero zaczynam zdrowec wczoraj mialem pustke w glowie) koniecznie wyjdz z buket mode do single frame - buket to tylko prewiu jak zrobisz single frame nie bedzie dzielony obraz na fragmenty przeliczeniowe i analizowany w calosci - nie bedziesz mial tych artefaktow - powiem wiecej bedziesz mogl zejsc z probkowania i przez to przyspieszyc calosc obliczen! :) - pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności