Skocz do zawartości

Animacja clotha na postaci - workflow (3ds max)


ozogonkiem

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

czy byłby ktoś w stanie przybliżyć workflow tworzenia clotha do dłuższej animacji? Chodzi o stworzenie płaszcza. Nigdzie nie mogę znaleźć konkretnych porad jak to zacząć i skończyć tak, żeby działało.

 

Póki co mam dwa typy jak powinienem przystąpić do działania:

 

1. Stworzyć mesh płaszcza, dodać mu modyfikator Skin Wrap i kiedy mam gotową animację, wypalić ją (a może nie koniecznie?) i potem nałożyć modyfikator Cloth (a może lepiej mCloth? szczerze mówiąc z tym drugim nigdy nie miałem do czynienia). Próbowałem tej metody na prostej scenie ale jedyne co osiągnąłem to error i wywalenie do pulpitu. (może za szybko się zniechęciłem, ale skoro nie wiem czy jest to prawidłowy sposób pracy nie chciałem marnować czasu)

 

2. Uszyć płaszczyk za pomocą modyfikatora Garment Maker, to podpiąć do Skina i... dalej mogę jedynie snuć mętne domysły.

 

Proszę o pomoc szanowne grono animatorów, może ktoś z Was naprędce napisze jak prawidłowo zabrać się za to zagadnienie? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Popular Days

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności