gordon13 Napisano 20 Marzec 2003 Napisano 20 Marzec 2003 Cześć. Od niedawna bawię się w 3D i mam problem jak uaktywnić gravitację czy też wiatr??? Z góry dzięki.. :) [Edited on 21-3-2003 by MareG]
Tomek Kosiorek Napisano 21 Marzec 2003 Napisano 21 Marzec 2003 z tego co teraz pamietam to jest przycisk Bind To SpaceWarp-przypisujesz do czasteczek i juz:D....a dokladniej to jak pamietam- tworzysz pole sil w oknie/ tworzysz czasteczki/Bind to Space warp-przeciagasz linie przerywana od cz. do pola sil i gotowe-ale dawno tego nie robilem i moge nie pamietac dobrze...;) [Edited on 21-3-2003 by Tomek Kosiorek]
gordon13 Napisano 21 Marzec 2003 Autor Napisano 21 Marzec 2003 yyyy może troche jaśniej bo chyba jestem .......................... żeby to zrozumieć
kiler Napisano 22 Marzec 2003 Napisano 22 Marzec 2003 jak masz jakiś system cząsteczek to twożysz grawitacje i jest taki przycisk o nazwie: (Bind to Space warp) klikasz go i najeżdżasz kursorem na grawitacje klikasz prawy przycisk myszy i przeciągasz ją do systemu cząsteczek zrozumiałeś???????
gordon13 Napisano 22 Marzec 2003 Autor Napisano 22 Marzec 2003 ok dzięki ale teraz mam coś innego umiem już oddziaływać grawitacją i wiatrę na systemy cząsteczkowe ale jak zrobić aby na obiekty działała grawitacja na boxy itd. Chciałbym aby spadały do pewnego momentu i żeby się rozbijały albo coś w tym stylu wystarczy żeby spadały ale niewiem jak to zrobić .........[wow]
kiler Napisano 23 Marzec 2003 Napisano 23 Marzec 2003 na to pytanko nie odpowiem bo niewiem ale pokombinuje i może uda mi się powiedzieć
Pablo Napisano 23 Marzec 2003 Napisano 23 Marzec 2003 witam, z tym jest juz troche gorzej...ale postaram Ci sie to jakos wprosty sposob wytlumaczyc ... a wiec zaczynamy: 1) robisz te swoje pudelka i podloze 2)przejdz na zakladke Space Warps i tam wybierz Gravity i umiesc ja w dowolnym miejscu na scenie...byle aby strzalka byla skierowana w dol ( jak to grawitacja :) ) 3)przejdz po prawej stronie do zakladaki Utulities i wybierz tam Dynamics ( jesli uzywasz maxa 5.0 to musisz najpierw wziasc na More...i tam dopiero wybrac Dynamics ) 4)Naciskassz na New przy Simulation Name 5) nastepnie bierzesz na Edit Object List i tam przesuwasz na druga strone wszystkie te obiekty ktore maja brac udzial w grawitacji( nawet te co sie nie bda ruszaly ! ) 6) potem przechodzisz do Edit Object i tam najpierw wybierasz ten object ktory ma byc jako ten co lezy czyli podloga...w moim przypadku jest to Plane 7) po jego wybraniu w Dynamics Controls zaznacz This Object is Unlyeding czyli inaczej ze wsyzcho od niego sie bedzie odbijac..jak o ziemie :P:) 8) wybierz takze Asign Object Efect i tam wez na druga strone Gravity 9) nacisij na Asign Object Collision i tam przesun na druga strone te obiekty ktore beda braly udzial w odzialywaniu na siebie wmoim przypadku jest to BOX 10)potem sobie wybierz inne obiekty te ktore beda spadac....i wybierz te same parametry przy Assign Object Efect oraz Assign Object Collison... 11)reszte opcji co tam jest mozesz zmienic...jego wage ( Overdrive Automatic Mass) oraz moc odbicia od powierzchni ( Bounce ) 12) gdy to juz sobie pobawisz bedzie trzeba to wszystko zrobic aby to procek obliczyl 13) jak bedziesz gotowy na obliczenia nacisnij na SOLVE i gdy to sszytko obliczy nacisnj play i zobacz co Ci wyszlo Wiec to tyle na temat..jesli bedziesz mial jakies problemy to pisz an forum...a ja postaram sie odpowiedziec POzdr
Gość woldi@ Napisano 23 Marzec 2003 Napisano 23 Marzec 2003 Nie czytałem co napisał Pablo. Ale reactor wszystko załatwi. Jest w miarę prosty w obsłudze.[yes]
gordon13 Napisano 24 Marzec 2003 Autor Napisano 24 Marzec 2003 :D dzięki wszystko działa jak marzenie :D
gordon13 Napisano 24 Marzec 2003 Autor Napisano 24 Marzec 2003 No a którym mogłem robić oczywiście że twojim :D chyba [co?]
Pablo Napisano 24 Marzec 2003 Napisano 24 Marzec 2003 Originally posted by woldi@ Nie czytałem co napisał Pablo. Ale reactor wszystko załatwi. Jest w miarę prosty w obsłudze.[yes] wiesz byly 2 sposoby pierwszy moj a drugi...to ten co napisal WOLDI :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się