Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

z tego co teraz pamietam to jest przycisk Bind To SpaceWarp-przypisujesz do czasteczek i juz:D....a dokladniej to jak pamietam- tworzysz pole sil w oknie/ tworzysz czasteczki/Bind to Space warp-przeciagasz linie przerywana od cz. do pola sil i gotowe-ale dawno tego nie robilem i moge nie pamietac dobrze...;)

 

[Edited on 21-3-2003 by Tomek Kosiorek]

Napisano

jak masz jakiś system cząsteczek

to twożysz grawitacje i jest taki przycisk o nazwie: (Bind to Space warp)

klikasz go i najeżdżasz kursorem na grawitacje klikasz prawy przycisk myszy

i przeciągasz ją do systemu cząsteczek

zrozumiałeś???????

Napisano

ok dzięki ale teraz mam coś innego umiem już oddziaływać grawitacją i wiatrę na systemy cząsteczkowe ale jak zrobić aby na obiekty działała grawitacja na boxy itd.

Chciałbym aby spadały do pewnego momentu i żeby się rozbijały albo coś w tym stylu wystarczy żeby spadały ale niewiem jak to zrobić .........[wow]

Napisano

witam,

z tym jest juz troche gorzej...ale postaram Ci sie to jakos wprosty sposob wytlumaczyc ... a wiec zaczynamy:

 

1) robisz te swoje pudelka i podloze

2)przejdz na zakladke Space Warps i tam wybierz Gravity i umiesc ja w dowolnym miejscu na scenie...byle aby strzalka byla skierowana w dol ( jak to grawitacja :) )

3)przejdz po prawej stronie do zakladaki Utulities i wybierz tam Dynamics ( jesli uzywasz maxa 5.0 to musisz najpierw wziasc na More...i tam dopiero wybrac Dynamics )

4)Naciskassz na New przy Simulation Name

5) nastepnie bierzesz na Edit Object List i tam przesuwasz na druga strone wszystkie te obiekty ktore maja brac udzial w grawitacji( nawet te co sie nie bda ruszaly ! )

6) potem przechodzisz do Edit Object i tam najpierw wybierasz ten object ktory ma byc jako ten co lezy czyli podloga...w moim przypadku jest to Plane

7) po jego wybraniu w Dynamics Controls zaznacz This Object is Unlyeding czyli inaczej ze wsyzcho od niego sie bedzie odbijac..jak o ziemie :P:)

8) wybierz takze Asign Object Efect i tam wez na druga strone Gravity

9) nacisij na Asign Object Collision i tam przesun na druga strone te obiekty ktore beda braly udzial w odzialywaniu na siebie wmoim przypadku jest to BOX

10)potem sobie wybierz inne obiekty te ktore beda spadac....i wybierz te same parametry przy Assign Object Efect oraz Assign Object Collison...

11)reszte opcji co tam jest mozesz zmienic...jego wage ( Overdrive Automatic Mass) oraz moc odbicia od powierzchni ( Bounce )

12) gdy to juz sobie pobawisz bedzie trzeba to wszystko zrobic aby to procek obliczyl

13) jak bedziesz gotowy na obliczenia nacisnij na SOLVE i gdy to sszytko obliczy nacisnj play i zobacz co Ci wyszlo

 

Wiec to tyle na temat..jesli bedziesz mial jakies problemy to pisz an forum...a ja postaram sie odpowiedziec

 

POzdr

Gość woldi@
Napisano

Nie czytałem co napisał Pablo.

Ale reactor wszystko załatwi.

Jest w miarę prosty w obsłudze.[yes]

Napisano
Originally posted by woldi@

Nie czytałem co napisał Pablo.

Ale reactor wszystko załatwi.

Jest w miarę prosty w obsłudze.[yes]

 

wiesz byly 2 sposoby pierwszy moj a drugi...to ten co napisal WOLDI :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności