Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Czy ktos z was moze wie jak pobrac w vopie wszystkie punkty ?

O ile dobrze rozumiem, vopy sa zrownoleglone co jest mega wypasem.

Jednak, poza kazdym punkcikiem ktory dostaje w vopie, zalozmy ze, ze splajna,

chcialbym jeszcze przeiterowac po wszystkich punktach z drugiego splajna,

aby na przyklad znalezc najblizszy do punktu segment. Jak to zrobic ?

 

Dziekuje.

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 2,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

pcopen może zwrócic Ci punkty które leża na tym samym ?splajnie?, albo który Cie może nie interesować. Niestety nie mam Houdiniego przed oczami, ale ja to bym zrobił tak:

1) użyłbym sort sop do posortowania punktów zgodnie z vertexami.

2) użyłbym funkcji primvertexcount - która Ci zwraca liczbę vertexów w danym(interesującym) primitive(splajn?)

3) teraz zrobiłbym konwersje primvertex do linearvertex funckja vertexindex, to trzeba zrobić dwa razy dla primvertexa 0 oraz liczby verteksow z punktu 2) -1.

4) vertexpoint zwraca Ci numer punktu. Jeżeli punkty posortowałeś teraz możesz iterować po punktach interesującego Cie primitiva.

 

Ta metoda działa tylko na otwarte krzywe.

 

Jak siąde przed kompa z H to moge zrobić przykład.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności