Napisano 13 Wrzesień 201410 l Witam, Czy ktos z was moze wie jak pobrac w vopie wszystkie punkty ? O ile dobrze rozumiem, vopy sa zrownoleglone co jest mega wypasem. Jednak, poza kazdym punkcikiem ktory dostaje w vopie, zalozmy ze, ze splajna, chcialbym jeszcze przeiterowac po wszystkich punktach z drugiego splajna, aby na przyklad znalezc najblizszy do punktu segment. Jak to zrobic ? Dziekuje.
Napisano 13 Wrzesień 201410 l pcopen może zwrócic Ci punkty które leża na tym samym ?splajnie?, albo który Cie może nie interesować. Niestety nie mam Houdiniego przed oczami, ale ja to bym zrobił tak: 1) użyłbym sort sop do posortowania punktów zgodnie z vertexami. 2) użyłbym funkcji primvertexcount - która Ci zwraca liczbę vertexów w danym(interesującym) primitive(splajn?) 3) teraz zrobiłbym konwersje primvertex do linearvertex funckja vertexindex, to trzeba zrobić dwa razy dla primvertexa 0 oraz liczby verteksow z punktu 2) -1. 4) vertexpoint zwraca Ci numer punktu. Jeżeli punkty posortowałeś teraz możesz iterować po punktach interesującego Cie primitiva. Ta metoda działa tylko na otwarte krzywe. Jak siąde przed kompa z H to moge zrobić przykład.
Napisano 7 Grudzień 201410 l Autor Ojej, bareja ! Dziekuje bardzo ! Nie zagladalem tutaj przez jakis czas.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto