CgBartosz Napisano 13 Wrzesień 2014 Napisano 13 Wrzesień 2014 Witam, Czy ktos z was moze wie jak pobrac w vopie wszystkie punkty ? O ile dobrze rozumiem, vopy sa zrownoleglone co jest mega wypasem. Jednak, poza kazdym punkcikiem ktory dostaje w vopie, zalozmy ze, ze splajna, chcialbym jeszcze przeiterowac po wszystkich punktach z drugiego splajna, aby na przyklad znalezc najblizszy do punktu segment. Jak to zrobic ? Dziekuje.
bareja Napisano 13 Wrzesień 2014 Napisano 13 Wrzesień 2014 pcopen może zwrócic Ci punkty które leża na tym samym ?splajnie?, albo który Cie może nie interesować. Niestety nie mam Houdiniego przed oczami, ale ja to bym zrobił tak: 1) użyłbym sort sop do posortowania punktów zgodnie z vertexami. 2) użyłbym funkcji primvertexcount - która Ci zwraca liczbę vertexów w danym(interesującym) primitive(splajn?) 3) teraz zrobiłbym konwersje primvertex do linearvertex funckja vertexindex, to trzeba zrobić dwa razy dla primvertexa 0 oraz liczby verteksow z punktu 2) -1. 4) vertexpoint zwraca Ci numer punktu. Jeżeli punkty posortowałeś teraz możesz iterować po punktach interesującego Cie primitiva. Ta metoda działa tylko na otwarte krzywe. Jak siąde przed kompa z H to moge zrobić przykład. 1
CgBartosz Napisano 7 Grudzień 2014 Autor Napisano 7 Grudzień 2014 Ojej, bareja ! Dziekuje bardzo ! Nie zagladalem tutaj przez jakis czas.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się