Gość mumin Napisano 22 Wrzesień 2004 Napisano 22 Wrzesień 2004 niechcialem zawracac wam wszystkim glowy ale mam problemik i niemoge sobie z nim poradzic probuje zrobic jakiegos tutoriala ale niemoge bo on jest np dla max-a 3 a ja mam 5.1 i niemoge znalezc niektorych opcji albo jestem taki tepak. rozchodzi mi sie o to czy np te wersje az tak sie roznia?? jak ktos wie jak mi pomoc to bardzo prosze jak temat wam sie niepodoba to go wywalcie. z gory dzieki.
Reanimator Napisano 22 Wrzesień 2004 Napisano 22 Wrzesień 2004 Sa duze roznice. Mow czego nie mozesz znalezc, to pomogemy. Najpierw jednak sprawdz w Helpie, to powinno wystarczyc.
thud Napisano 22 Wrzesień 2004 Napisano 22 Wrzesień 2004 gorzej gdybys mial tutka do maxa5 i chcial robic na 3, na odwrot nie powinno byc problemu, i tak jak wyzej, daj konkretna opcje/funkcje pzdr
Gość mumin Napisano 22 Wrzesień 2004 Napisano 22 Wrzesień 2004 oki chcialem sobie zrobic tutorial z pileczka golfowa i zatrzymalem sie na tym miejscu: Krok 3: Włącz przycisk sub-object I wybierz polygon. Zaznacz całą kulę. To bardzo ważne jak się o tym przekonasz w kroku 5. gdzie znajde przycisk sub-object??? ------------------------------------------------------------- kolejna rzecz z jaka niemoge sobie poradzic to tutorial z dyskietka. trzeba tam nalozyc teksturke i zaczac edycje tylko ze ja ta teksture widze tylko po renderingu a podczas edycji nie pogrzebalem troche w sutawieniach i niemoge znalezc gdzie to przelaczyc. jezeli to niezawiele to prosze o pomoc.
Piotr Dobosz Napisano 22 Wrzesień 2004 Napisano 22 Wrzesień 2004 przekonwertuj obiekt do editable mash bo poly jeszcze nie bylo i wybierz polygony:) pozdrawiam
dr Ug Napisano 22 Wrzesień 2004 Napisano 22 Wrzesień 2004 Ad2. FAQ: Jak wlaczyc wyswietlanie materialow w viewporcie: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=3530
Gość mumin Napisano 22 Wrzesień 2004 Napisano 22 Wrzesień 2004 zrobilem tak jak tam jest napisane i nic moze to wina ustawien viewport configuration?? jakie tam maja byc ustawienia ja w rendering level mam Smooth + highlights moze trzeba gdzies cos jeszcze przestawic??? a co do tego sub-object to chcialbym zeby ktos mi wytlumaczyl o co lata jesli znajdzie ktos chwilke. dzieki za tak szybka pomoc i niestety prosze o jeszcze :/
Marcin Napisano 22 Wrzesień 2004 Napisano 22 Wrzesień 2004 jak bierzesz edit poly lub editable poly czy tam mesh ... to sub object jest w tym okienku gdzie masz modyfikator np : masz modyfikator "edit mesh" obok niego masz taki maly "+" naciskasz go i rozwija ci sie lista sub object ... tak samo jest w innych modyfikatorach ktore sa w wyposazeniu tej funkcji .... czasami do ustawienia gizma czasami dla pivota a jak w przypadku edit mesh czy tam innych edit poly do ustawienia trybu w jakim bedziesz modelowal lub przeksztacal siatke .... masz do wyboru (powinienes miec) : Vertex Edge Face Poly Element
dr Ug Napisano 22 Wrzesień 2004 Napisano 22 Wrzesień 2004 Co Wy bredzicie? Robi tutorial z R3, a ma 5, wiec po co kazecie mu zmieniac na Mesha?
thud Napisano 22 Wrzesień 2004 Napisano 22 Wrzesień 2004 ugh rzeczywiscie, caly czas myslalem ze ma 3.1 :/
Piotr Dobosz Napisano 22 Wrzesień 2004 Napisano 22 Wrzesień 2004 aaaaaaaaa zle zrozumialem:( zmin na poly:D
Bacry Napisano 23 Wrzesień 2004 Napisano 23 Wrzesień 2004 nic nie zmieniaj :D chodzi o to, że wcześniej modyfikatory i sublevele wyglądały inaczej. Właśnie te wspomniane przyciski :( Teraz modyfikatory są wybierane z listy, a sublevele przez rozwinięcie +:D obok rodzaju obiektu (edit mesh, editpoly itd.)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się