Skocz do zawartości

czy sa duze roznice??


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

niechcialem zawracac wam wszystkim glowy ale mam problemik i niemoge sobie z nim poradzic probuje zrobic jakiegos tutoriala ale niemoge bo on jest np dla max-a 3 a ja mam 5.1 i niemoge znalezc niektorych opcji albo jestem taki tepak. rozchodzi mi sie o to czy np te wersje az tak sie roznia?? jak ktos wie jak mi pomoc to bardzo prosze jak temat wam sie niepodoba to go wywalcie. z gory dzieki.

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

gorzej gdybys mial tutka do maxa5 i chcial robic na 3, na odwrot nie powinno byc problemu,

i tak jak wyzej, daj konkretna opcje/funkcje

pzdr

Napisano

oki chcialem sobie zrobic tutorial z pileczka golfowa i zatrzymalem sie na tym miejscu:

Krok 3:

Włącz przycisk sub-object I wybierz polygon. Zaznacz całą kulę. To bardzo ważne jak się o tym przekonasz w kroku 5.

gdzie znajde przycisk sub-object???

-------------------------------------------------------------

kolejna rzecz z jaka niemoge sobie poradzic to tutorial z dyskietka. trzeba tam nalozyc teksturke i zaczac edycje tylko ze ja ta teksture widze tylko po renderingu a podczas edycji nie pogrzebalem troche w sutawieniach i niemoge znalezc gdzie to przelaczyc.

 

jezeli to niezawiele to prosze o pomoc.

Napisano

zrobilem tak jak tam jest napisane i nic moze to wina ustawien viewport configuration?? jakie tam maja byc ustawienia ja w rendering level mam Smooth + highlights moze trzeba gdzies cos jeszcze przestawic???

 

a co do tego sub-object to chcialbym zeby ktos mi wytlumaczyl o co lata jesli znajdzie ktos chwilke.

 

dzieki za tak szybka pomoc i niestety prosze o jeszcze :/

Napisano

jak bierzesz edit poly lub editable poly czy tam mesh ... to sub object jest w tym okienku gdzie masz modyfikator

 

np :

 

masz modyfikator "edit mesh" obok niego masz taki maly "+" naciskasz go i rozwija ci sie lista sub object ... tak samo jest w innych modyfikatorach ktore sa w wyposazeniu tej funkcji .... czasami do ustawienia gizma czasami dla pivota a jak w przypadku edit mesh czy tam innych edit poly do ustawienia trybu w jakim bedziesz modelowal lub przeksztacal siatke ....

 

masz do wyboru (powinienes miec) :

Vertex

Edge

Face

Poly

Element

Napisano

nic nie zmieniaj :D chodzi o to, że wcześniej modyfikatory i sublevele wyglądały inaczej. Właśnie te wspomniane przyciski :( Teraz modyfikatory są wybierane z listy, a sublevele przez rozwinięcie +:D obok rodzaju obiektu (edit mesh, editpoly itd.)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności