Napisano 22 Wrzesień 200420 l niechcialem zawracac wam wszystkim glowy ale mam problemik i niemoge sobie z nim poradzic probuje zrobic jakiegos tutoriala ale niemoge bo on jest np dla max-a 3 a ja mam 5.1 i niemoge znalezc niektorych opcji albo jestem taki tepak. rozchodzi mi sie o to czy np te wersje az tak sie roznia?? jak ktos wie jak mi pomoc to bardzo prosze jak temat wam sie niepodoba to go wywalcie. z gory dzieki.
Napisano 22 Wrzesień 200420 l Sa duze roznice. Mow czego nie mozesz znalezc, to pomogemy. Najpierw jednak sprawdz w Helpie, to powinno wystarczyc.
Napisano 22 Wrzesień 200420 l gorzej gdybys mial tutka do maxa5 i chcial robic na 3, na odwrot nie powinno byc problemu, i tak jak wyzej, daj konkretna opcje/funkcje pzdr
Napisano 22 Wrzesień 200420 l oki chcialem sobie zrobic tutorial z pileczka golfowa i zatrzymalem sie na tym miejscu: Krok 3: Włącz przycisk sub-object I wybierz polygon. Zaznacz całą kulę. To bardzo ważne jak się o tym przekonasz w kroku 5. gdzie znajde przycisk sub-object??? ------------------------------------------------------------- kolejna rzecz z jaka niemoge sobie poradzic to tutorial z dyskietka. trzeba tam nalozyc teksturke i zaczac edycje tylko ze ja ta teksture widze tylko po renderingu a podczas edycji nie pogrzebalem troche w sutawieniach i niemoge znalezc gdzie to przelaczyc. jezeli to niezawiele to prosze o pomoc.
Napisano 22 Wrzesień 200420 l przekonwertuj obiekt do editable mash bo poly jeszcze nie bylo i wybierz polygony:) pozdrawiam
Napisano 22 Wrzesień 200420 l Ad2. FAQ: Jak wlaczyc wyswietlanie materialow w viewporcie: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=3530
Napisano 22 Wrzesień 200420 l zrobilem tak jak tam jest napisane i nic moze to wina ustawien viewport configuration?? jakie tam maja byc ustawienia ja w rendering level mam Smooth + highlights moze trzeba gdzies cos jeszcze przestawic??? a co do tego sub-object to chcialbym zeby ktos mi wytlumaczyl o co lata jesli znajdzie ktos chwilke. dzieki za tak szybka pomoc i niestety prosze o jeszcze :/
Napisano 22 Wrzesień 200420 l jak bierzesz edit poly lub editable poly czy tam mesh ... to sub object jest w tym okienku gdzie masz modyfikator np : masz modyfikator "edit mesh" obok niego masz taki maly "+" naciskasz go i rozwija ci sie lista sub object ... tak samo jest w innych modyfikatorach ktore sa w wyposazeniu tej funkcji .... czasami do ustawienia gizma czasami dla pivota a jak w przypadku edit mesh czy tam innych edit poly do ustawienia trybu w jakim bedziesz modelowal lub przeksztacal siatke .... masz do wyboru (powinienes miec) : Vertex Edge Face Poly Element
Napisano 22 Wrzesień 200420 l Co Wy bredzicie? Robi tutorial z R3, a ma 5, wiec po co kazecie mu zmieniac na Mesha?
Napisano 23 Wrzesień 200420 l nic nie zmieniaj :D chodzi o to, że wcześniej modyfikatory i sublevele wyglądały inaczej. Właśnie te wspomniane przyciski :( Teraz modyfikatory są wybierane z listy, a sublevele przez rozwinięcie +:D obok rodzaju obiektu (edit mesh, editpoly itd.)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto