Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

niechcialem zawracac wam wszystkim glowy ale mam problemik i niemoge sobie z nim poradzic probuje zrobic jakiegos tutoriala ale niemoge bo on jest np dla max-a 3 a ja mam 5.1 i niemoge znalezc niektorych opcji albo jestem taki tepak. rozchodzi mi sie o to czy np te wersje az tak sie roznia?? jak ktos wie jak mi pomoc to bardzo prosze jak temat wam sie niepodoba to go wywalcie. z gory dzieki.

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Sa duze roznice. Mow czego nie mozesz znalezc, to pomogemy.

Najpierw jednak sprawdz w Helpie, to powinno wystarczyc.

Napisano

gorzej gdybys mial tutka do maxa5 i chcial robic na 3, na odwrot nie powinno byc problemu,

i tak jak wyzej, daj konkretna opcje/funkcje

pzdr

Napisano

oki chcialem sobie zrobic tutorial z pileczka golfowa i zatrzymalem sie na tym miejscu:

Krok 3:

Włącz przycisk sub-object I wybierz polygon. Zaznacz całą kulę. To bardzo ważne jak się o tym przekonasz w kroku 5.

gdzie znajde przycisk sub-object???

-------------------------------------------------------------

kolejna rzecz z jaka niemoge sobie poradzic to tutorial z dyskietka. trzeba tam nalozyc teksturke i zaczac edycje tylko ze ja ta teksture widze tylko po renderingu a podczas edycji nie pogrzebalem troche w sutawieniach i niemoge znalezc gdzie to przelaczyc.

 

jezeli to niezawiele to prosze o pomoc.

Napisano

zrobilem tak jak tam jest napisane i nic moze to wina ustawien viewport configuration?? jakie tam maja byc ustawienia ja w rendering level mam Smooth + highlights moze trzeba gdzies cos jeszcze przestawic???

 

a co do tego sub-object to chcialbym zeby ktos mi wytlumaczyl o co lata jesli znajdzie ktos chwilke.

 

dzieki za tak szybka pomoc i niestety prosze o jeszcze :/

Napisano

jak bierzesz edit poly lub editable poly czy tam mesh ... to sub object jest w tym okienku gdzie masz modyfikator

 

np :

 

masz modyfikator "edit mesh" obok niego masz taki maly "+" naciskasz go i rozwija ci sie lista sub object ... tak samo jest w innych modyfikatorach ktore sa w wyposazeniu tej funkcji .... czasami do ustawienia gizma czasami dla pivota a jak w przypadku edit mesh czy tam innych edit poly do ustawienia trybu w jakim bedziesz modelowal lub przeksztacal siatke ....

 

masz do wyboru (powinienes miec) :

Vertex

Edge

Face

Poly

Element

Napisano

Co Wy bredzicie? Robi tutorial z R3, a ma 5, wiec po co kazecie mu zmieniac na Mesha?

Napisano

nic nie zmieniaj :D chodzi o to, że wcześniej modyfikatory i sublevele wyglądały inaczej. Właśnie te wspomniane przyciski :( Teraz modyfikatory są wybierane z listy, a sublevele przez rozwinięcie +:D obok rodzaju obiektu (edit mesh, editpoly itd.)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności