Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Ello.

mam pewnien problem który mam nadzieję pomożecie mi rozwiązać, mianowicie:

przedstawię to na prostym przykładzie : Chcę stworzyć np lakier samochodowy (olać co i jak w nim ustawiamy - najważniejsze że coś odbija i ma specular) i teraz chciałbym go ochlapać np błotem - i problem jaki mam jest taki : w jaki sposób stworzyć materiał który odbija w miejscu czystym a w miejscu gdzie będzie tekstura błota jest matowy. nie wiem czy to prosto opowiedziałem.

 

głownie chodzi o to że jak zrobie teksturke samochodu ochlapanego błotem to w miejscach gdzie jest błoto nie mam prawa się nic odbijać a reszta karoseri ma ślniić :).

POzdrawiam

  • Wyświetleń 869
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności