johnmcload Napisano 18 Wrzesień 2014 Napisano 18 Wrzesień 2014 witam, mam dylemat przy materiale na klinge j.w. oto co wyrenderowalem na ta chwile. http://www.tinypic.pl/v8n16t2tin1b moze lepiej sciagnac fotke ostrze katany z internetu i to zmapowac i potem dodac jakies odbicia?
ArMoor Napisano 18 Wrzesień 2014 Napisano 18 Wrzesień 2014 Dodając tylko odbicia na fote która już takie posiada, na pewno nie otrzymasz realistycznego efektu (Twój model nie uwzględni nierówności materiału, zarysowań, zabrudzeń etc. [chyba ze to mega high poly sculpt, ale na taki nie wygląda] podobnie z dopasowaniem światła) Niezależnie od tego czy to model do renderu czy silnika, trzeba przygotować mu odpowiednie tekstury i zamiast foty, która ma już wypalone światło, odbicia itd, odtworzyć jej materiał za pomocą poszczególnych tekstur: diffuse, reflection, glossiness, bump/normal etc. Oczywiście równie ważny jest sam shader i jego ustawienia, adekwatne do rodzaju materiału. Do tego, jeśli zależy Ci na realistycznym renderze, powinieneś użyć jakiejś mapki hdri, która będzie symulować otoczenie. Pzdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się