Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Dodając tylko odbicia na fote która już takie posiada, na pewno nie otrzymasz realistycznego efektu (Twój model nie uwzględni nierówności materiału, zarysowań, zabrudzeń etc. [chyba ze to mega high poly sculpt, ale na taki nie wygląda] podobnie z dopasowaniem światła) Niezależnie od tego czy to model do renderu czy silnika, trzeba przygotować mu odpowiednie tekstury i zamiast foty, która ma już wypalone światło, odbicia itd, odtworzyć jej materiał za pomocą poszczególnych tekstur: diffuse, reflection, glossiness, bump/normal etc. Oczywiście równie ważny jest sam shader i jego ustawienia, adekwatne do rodzaju materiału. Do tego, jeśli zależy Ci na realistycznym renderze, powinieneś użyć jakiejś mapki hdri, która będzie symulować otoczenie. Pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności