Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich otoz mam taki probnlem w modelingu w 3ds maxie. Stworzylem szczeke zeby gorne i dolne problemem sa dla mnie dziasla, probowalem zrobic to wcyciaganiem wierzcholkow ale wtedy dziasla nie leza dokladnie na zebach ale przed nimi. jak mozna stworzyc cos takiego co by opinalo dokladnie sztalt szczeki zeby ladnie przylegalo do zeba i plynnie przechodzilo na zab kolejny. Zamotalem troche ale mam nadzieje ze zrozumiale jest. Prosze o odpowiedz. dZieki

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 805
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jesli robisz to polymodeling'iem to proponuje zrobic i zeby i dziasla jako jedna calosc, a potem zaznaczyc obszar gdzie maja byc dziasla i detach'owac ta czesc;

nastepnie zaznacz "egde" w dziaslach (w tym miescu gdzie wychadzi zab) i przeskaluj do wewnatrz z minimalnym parametrem i tak przy kazdym zebie;

nie wiem czy wykumales, ale zeby to lepiej wyjasnic to chyba trzeba zrobic tutka, albo poczekac na kogos kto lepiej to wyjasni :)

 

pzdr

Napisano

jeden tip, jesli uzywasz msooth (jesli nie to tez dobry tip)

 

to w skoro twoj jeden zab ma zalozmy 3 kolumny edgesow -> | | |

Napisano

dzieki za blyskawiczna odpowiedz sprobuje zrobic wg. Waszych rad :-)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności