Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej wszystkim. Ostatnio się przesiadłem na maxa 2015 i mam problem, który mnie totalnie rozwalił. Chciałem sobie wyrenderować prostą beczkę i wychodzi to co widać poniżej. Renderuje w default'owym scanline renderer bez przestawiania żadnych opcji. Myślałem, że to może coś z gammą, ale jej zmiana nic nie pomaga. Czy coś się zmieniło między maxem 2012 a 2015 że tak dziwnie renderuje?

 

EDIT: W mental ray wychodzi to samo

 

babol.jpg

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Na 100% to gamma, ogólnie Autodesk tak spieprzył ustawienia gammy,że czasem wychodzą taki rzeczy.Spróbuj wpisać w maxscriptcie fileOutGamma=1.0 powinno zadziałać.

Napisano

Dzięki za odpowiedź. Problem jednak był gdzie indziej. Nie wiem czemu max w materiale miesza mi teksturę z kolorem, który jest w slocie Diffuse. Wygląda to tak, jakby mieszał trybem multiply, bo jak ustawie czarny kolor, to renderuje się normalnie a jak miałem ustawiony jasny szary, to wychodziło to co wyżej.

Napisano

Dobra już rozkminiłem ocb. Zawsze jako tekstury używałem zwykłego jpg. Teraz użyłem obrazka który był zapisany w tga i miał kanał aplha, z którego max brał przezroczystość dla tekstury.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności